Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAntal marathon per år
You need to log in to create posts and topics.

Instämmer till 100% av vad Marcus skriver. Självklart är det inte skadligt, eftersom eliten ju tränar upp till en mara per dag i mängd. Men gäller det att maxa måste ju kroppen vara med också. För min egen del behöver kroppen mindre mila än vad jag behöve

Kunde vara en bra T-shirt till 5-dagars i Skövde till våren:

"Det bästa för magen, en mara om dagen!"

En pizzabagare i Äppelviken har en sådan tröja (med "en pizza" istället för "en mara" då 🙂 )

Jag har en tröja där det står "Don´t follow me, I´m lost too" som jag har när jag springer orientering.

Den texten har jag haft som sticker bak på min bil:D

Sandra,
Min far som också nu som 84-åring sprang marathon i Dubai avverekade för några år sedan 6 maror på åtta månader. Givetvis inte i någon riktig toppfart, men ändå. Han hävdar att bästa träningen för marathon är att springa marathon. Det var för att

Snacka om krutgubbe. Imponerad 😀

En tuffing 🙂

Lyckades han springa 50 maror innan han la av? Eller han jobbar på det fortfarande??

Vadå innan han la av?
Osäker men tror det var hans 53 nu i Dubai. Hade nog varit ett par till om han inte drabats av bältros för snart 3 år sedan. Han är fortfarande inte helt återställd efter det. Hittade en artikel om oss i en Dubai tidning. http://ww

Trevlig artikel.

Vilken prestation! Hälsa pappa & gratulera (V)
Du gjorde det bra själv också tycker jag med fyra timmar i hettan därnere.