Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 14:48Instämmer till 100% av vad Marcus skriver. Självklart är det inte skadligt, eftersom eliten ju tränar upp till en mara per dag i mängd. Men gäller det att maxa måste ju kroppen vara med också. För min egen del behöver kroppen mindre mila än vad jag behöve
Instämmer till 100% av vad Marcus skriver. Självklart är det inte skadligt, eftersom eliten ju tränar upp till en mara per dag i mängd. Men gäller det att maxa måste ju kroppen vara med också. För min egen del behöver kroppen mindre mila än vad jag behöve
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 14:52Kunde vara en bra T-shirt till 5-dagars i Skövde till våren:
"Det bästa för magen, en mara om dagen!"
En pizzabagare i Äppelviken har en sådan tröja (med "en pizza" istället för "en mara" då 🙂 )
Kunde vara en bra T-shirt till 5-dagars i Skövde till våren:
"Det bästa för magen, en mara om dagen!"
En pizzabagare i Äppelviken har en sådan tröja (med "en pizza" istället för "en mara" då 🙂 )
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 14:58Jag har en tröja där det står "Don´t follow me, I´m lost too" som jag har när jag springer orientering.
Jag har en tröja där det står "Don´t follow me, I´m lost too" som jag har när jag springer orientering.
Quote from Lotta Lindström on 25 January 2008, 15:52Den texten har jag haft som sticker bak på min bil:D
Den texten har jag haft som sticker bak på min bil:D
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 17:59Sandra,
Min far som också nu som 84-åring sprang marathon i Dubai avverekade för några år sedan 6 maror på åtta månader. Givetvis inte i någon riktig toppfart, men ändå. Han hävdar att bästa träningen för marathon är att springa marathon. Det var för att
Sandra,
Min far som också nu som 84-åring sprang marathon i Dubai avverekade för några år sedan 6 maror på åtta månader. Givetvis inte i någon riktig toppfart, men ändå. Han hävdar att bästa träningen för marathon är att springa marathon. Det var för att
Quote from Lotta Lindström on 25 January 2008, 18:01Snacka om krutgubbe. Imponerad 😀
Snacka om krutgubbe. Imponerad 😀
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 21:31En tuffing 🙂
En tuffing 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 22:48Lyckades han springa 50 maror innan han la av? Eller han jobbar på det fortfarande??
Lyckades han springa 50 maror innan han la av? Eller han jobbar på det fortfarande??
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 18:29Vadå innan han la av?
Osäker men tror det var hans 53 nu i Dubai. Hade nog varit ett par till om han inte drabats av bältros för snart 3 år sedan. Han är fortfarande inte helt återställd efter det. Hittade en artikel om oss i en Dubai tidning. http://ww
Vadå innan han la av?
Osäker men tror det var hans 53 nu i Dubai. Hade nog varit ett par till om han inte drabats av bältros för snart 3 år sedan. Han är fortfarande inte helt återställd efter det. Hittade en artikel om oss i en Dubai tidning. http://ww
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 19:21Trevlig artikel.
Vilken prestation! Hälsa pappa & gratulera (V)
Du gjorde det bra själv också tycker jag med fyra timmar i hettan därnere.
Trevlig artikel.
Vilken prestation! Hälsa pappa & gratulera (V)
Du gjorde det bra själv också tycker jag med fyra timmar i hettan därnere.