Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 13:22eller möjligheten att blockera deras inlägg. så jag kan läsa en tråd och deras inlägg är tomt/blockerat.
eller möjligheten att blockera deras inlägg. så jag kan läsa en tråd och deras inlägg är tomt/blockerat.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 13:22Jag har nog inte märkt av det så mycket eftersom den gruppen jag hänger mest i inte innehåller så mycket diskussioner. Har sett på andra forum att det finns en "anmäl"-knapp och blir det tillräckligt många anmälningar tas inlägget bort.
Jag har nog inte märkt av det så mycket eftersom den gruppen jag hänger mest i inte innehåller så mycket diskussioner. Har sett på andra forum att det finns en "anmäl"-knapp och blir det tillräckligt många anmälningar tas inlägget bort.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 13:24För att lyfta fokus från trollen så skulle jag vilja ta mina spinningskor som exempel. Jag hade oftast domningskänslor i tårna när jag cyklade och någonstans föreslogs det att man kunde lösa det genom att flytta klossarna lite bakåt.
Jag testade och det
För att lyfta fokus från trollen så skulle jag vilja ta mina spinningskor som exempel. Jag hade oftast domningskänslor i tårna när jag cyklade och någonstans föreslogs det att man kunde lösa det genom att flytta klossarna lite bakåt.
Jag testade och det
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 13:25Jag röstar nej till allt sådant här. Tror inte denna typ av funktionalitet kommer fungera tillräckligt bra för att det ska vara mödan värt att lägga tid & arbete på att utveckla funktionerna, därtill ska Funbeatarna ha extra knappar att trycka på. Vissa k
Jag röstar nej till allt sådant här. Tror inte denna typ av funktionalitet kommer fungera tillräckligt bra för att det ska vara mödan värt att lägga tid & arbete på att utveckla funktionerna, därtill ska Funbeatarna ha extra knappar att trycka på. Vissa k
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 13:38"Genom att dölja meddelanden som fått övervägande negativ kritik så kan andra läsare slippa se bruset."
Jag betackar mig för att andra ska censurera vad jag kan läsa!
" ...att meddelanden som skrivits av personer som har övervägande negativ kritik på si
"Genom att dölja meddelanden som fått övervägande negativ kritik så kan andra läsare slippa se bruset."
Jag betackar mig för att andra ska censurera vad jag kan läsa!
" ...att meddelanden som skrivits av personer som har övervägande negativ kritik på si
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 13:48Har aldrig tänkt på det som censur. Men du har en poäng.
Samtidigt är det ju hemskt enkelt att göra funktionaliteten konfigurerbar så att de som vill kan läsa allt och de som inte vill slipper.
Har aldrig tänkt på det som censur. Men du har en poäng.
Samtidigt är det ju hemskt enkelt att göra funktionaliteten konfigurerbar så att de som vill kan läsa allt och de som inte vill slipper.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 13:56En bättre Anti-trollmekanism vore att rekrytera ett antal moderatorer.
Dessa hämtas med fördel från de forum de frekventerar, då har de hyffsat god koll på vilka som är seriösa i inlägg osv.
Möjligheten att ta bort inlägg, varna medlemmar och spärra dem
En bättre Anti-trollmekanism vore att rekrytera ett antal moderatorer.
Dessa hämtas med fördel från de forum de frekventerar, då har de hyffsat god koll på vilka som är seriösa i inlägg osv.
Möjligheten att ta bort inlägg, varna medlemmar och spärra dem
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 14:25Bra förslag!
Bra förslag!
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 14:30Kanske de som är gruppadmin skulle kunna ges behörighet (och mandat från Olle såklart) för att redigera/ta bort inlägg samt fungera som moderatorer i allmänhet?
Kanske de som är gruppadmin skulle kunna ges behörighet (och mandat från Olle såklart) för att redigera/ta bort inlägg samt fungera som moderatorer i allmänhet?
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 14:50Jag skulle vilja kunna sålla bort inlägg från vissa personer. Men inte så mycket för att slippa troll utan för att kunna söka lättare efter information som jag redan läst. Likadant skulle jag vilja kunna "plussa" inlägg för att lättare kunna hitta dit ige
Jag skulle vilja kunna sålla bort inlägg från vissa personer. Men inte så mycket för att slippa troll utan för att kunna söka lättare efter information som jag redan läst. Likadant skulle jag vilja kunna "plussa" inlägg för att lättare kunna hitta dit ige