Quote from Catharina Brattlin on 17 May 2013, 20:59Bra där! 😀
Bra där! 😀
Quote from Christer Berg on 18 May 2013, 16:43Träna med penicillin i kroppen gjorde jag förra året. Samma dag som jag tog sista dosen gav jag mig ut på ett tempopass.
Hann inte långt innan magen rasade och det har aldrig varit så långt till toan som det var då.
Aldrig mer att jag gör såna påhitt (#
Träna med penicillin i kroppen gjorde jag förra året. Samma dag som jag tog sista dosen gav jag mig ut på ett tempopass.
Hann inte långt innan magen rasade och det har aldrig varit så långt till toan som det var då.
Aldrig mer att jag gör såna påhitt (#
Quote from Funbeat user on 18 May 2013, 17:21När man äter penicillin ska man INTE träna. Detta pga av att ämnesomsättningen ökar då. Dvs penicillinet försvinner ur kroppen innan man tar nästa tablett, och då har inte medicinen den effekt den ska ha. Man ska ha penicillin i kroppen HELA tiden under k
När man äter penicillin ska man INTE träna. Detta pga av att ämnesomsättningen ökar då. Dvs penicillinet försvinner ur kroppen innan man tar nästa tablett, och då har inte medicinen den effekt den ska ha. Man ska ha penicillin i kroppen HELA tiden under k
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 09:16Antibiotika brukar jag ge ganska snabba resultat men efter 4 dagars medicinerande ser jag ingen som helst skillnad. Snarare har det blivit något värre.
Har försökt att ta reda på mer om den här typen av hudinfektioner och troligast är väl Stafylokocker s
Antibiotika brukar jag ge ganska snabba resultat men efter 4 dagars medicinerande ser jag ingen som helst skillnad. Snarare har det blivit något värre.
Har försökt att ta reda på mer om den här typen av hudinfektioner och troligast är väl Stafylokocker s
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 10:48Jag tycker att du ska ringa läkaren och säga att antibiotikat inte haft effekt. Kanske behöver ni byta behandlingsregim?
Jag tycker att du ska ringa läkaren och säga att antibiotikat inte haft effekt. Kanske behöver ni byta behandlingsregim?
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 14:57Snackade precis med min husläkare och hon var också förbryllad över att antibiotikan inte tagit än. Hon hade en teori om att det ev kunde ha samband med min rosacea (sk rhinophyma) som ger liknande symptom.
Vi kom överens om att jag skulle gå till Cityak
Snackade precis med min husläkare och hon var också förbryllad över att antibiotikan inte tagit än. Hon hade en teori om att det ev kunde ha samband med min rosacea (sk rhinophyma) som ger liknande symptom.
Vi kom överens om att jag skulle gå till Cityak
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 09:51Tänkte bara berätta lite kort hur saker och ting har utvecklat sig...
Efter två besök på Cityakutens öron-näsa-hals verkar det som om saker och ting faktiskt börjar ordna upp sig.
Vid första besöket på tisdagen var infektionerna på väg att spricka av si
Tänkte bara berätta lite kort hur saker och ting har utvecklat sig...
Efter två besök på Cityakutens öron-näsa-hals verkar det som om saker och ting faktiskt börjar ordna upp sig.
Vid första besöket på tisdagen var infektionerna på väg att spricka av si
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 13:58Härliga nyheter Abbe! Grattis.
Härliga nyheter Abbe! Grattis.
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 15:09Tack Peter. Firade precis med ett löppass runt K-holmen som gick alldeles för snabbt egentligen... Men kul var det.
Tack Peter. Firade precis med ett löppass runt K-holmen som gick alldeles för snabbt egentligen... Men kul var det.
Quote from Catharina Brattlin on 23 May 2013, 16:13Kul att höra att det går åt rätt håll, Abbe! 🙂
Kul att höra att det går åt rätt håll, Abbe! 🙂