Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 23:08med tanke på hur hysterisk jag är angående min hud så vet i katten om jag skulle ta det
med tanke på hur hysterisk jag är angående min hud så vet i katten om jag skulle ta det
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 23:38Nä det kan jag förstå, men här har du en som haft ganska grav acne sedan 12-års åldern, jag är härdad....... 😉 Jag kommer aldrig få fin hy så då väljer jag furunkulos jämfört med klamydia, det är verkligen ingen trevlig sjukdom......
Nä det kan jag förstå, men här har du en som haft ganska grav acne sedan 12-års åldern, jag är härdad....... 😉 Jag kommer aldrig få fin hy så då väljer jag furunkulos jämfört med klamydia, det är verkligen ingen trevlig sjukdom......
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 23:39har inte haft det heller.
eftersom jag ändå tänkte bli nunna så hoppas jg på ett friskt liv 😀
har inte haft det heller.
eftersom jag ändå tänkte bli nunna så hoppas jg på ett friskt liv 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 23:50Ha ha ha, ja då gäller det bara att passa sig för furunkulosen då 😉
Ha ha ha, ja då gäller det bara att passa sig för furunkulosen då 😉
Quote from Emma Sjöberg on 14 November 2007, 12:03Seså Josefin.. här kommer en *kraaaam*
(L)Men.. har inte nunnor o munkar lite friskt, trevligt och kul vid celldelning?? 😀
Stefan, är du på väg till jobber är det helt ok att spana av FB innan 😀
Seså Josefin.. här kommer en *kraaaam*
(L)
Men.. har inte nunnor o munkar lite friskt, trevligt och kul vid celldelning?? 😀
Stefan, är du på väg till jobber är det helt ok att spana av FB innan 😀
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 12:25stefan: nej men man slipper klamydia. det är själva grundtanken alltså. men sen har man ju sett almodovars"allt om min mamma"
stefan: nej men man slipper klamydia. det är själva grundtanken alltså. men sen har man ju sett almodovars"allt om min mamma"
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 13:02Silva: Jobbar hemma så vet ej hur man definerar att vara på väg till jobbet.
Jessica: Det borde finnas något annat BÄTTRE sätt att slippa klamydia än att vara nunna.
Silva: Jobbar hemma så vet ej hur man definerar att vara på väg till jobbet.
Jessica: Det borde finnas något annat BÄTTRE sätt att slippa klamydia än att vara nunna.
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 13:06jag har gett upp. jag är förgammal för att springa runt som en kärlekskrank tonåring och spela dejting spelet.
jag har gett upp. jag är förgammal för att springa runt som en kärlekskrank tonåring och spela dejting spelet.