Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 21:22handlade förövrigt tråden inte om antibiotika?
handlade förövrigt tråden inte om antibiotika?
Quote from Emma Sjöberg on 13 November 2007, 21:32Hur menar du nu Jessica.. att kombinationen kvinna&man är ett.. antibiotika? 😀
Hur menar du nu Jessica.. att kombinationen kvinna&man är ett.. antibiotika? 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 21:33Jomenvisst Jessica och för mig är det ju särskilt passande, då det närmsta ett förhållande jag är verkar just nu vara mitt två-månaders passionerande förhållande till Tetralysal 😉
Jomenvisst Jessica och för mig är det ju särskilt passande, då det närmsta ett förhållande jag är verkar just nu vara mitt två-månaders passionerande förhållande till Tetralysal 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 21:34aha. men då är vi ju rätt ändå.
annars har jag hört att folk kan få antibiotika isamband med att ha vuxenkramats
aha. men då är vi ju rätt ändå.
annars har jag hört att folk kan få antibiotika isamband med att ha vuxenkramats
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 21:43Absolut 😉 Doxycyklin till exempel.....
Absolut 😉 Doxycyklin till exempel.....
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 22:36Eftersom Josefin äter piller som innehåller lymecyklin så skall hon nog inte skrynkla lakan tillsammans med en motpart utan skydd då detta ämne påverkar fostret. 😉
Eftersom Josefin äter piller som innehåller lymecyklin så skall hon nog inte skrynkla lakan tillsammans med en motpart utan skydd då detta ämne påverkar fostret. 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 22:42Där slog du huvudet på spiken......dessutom kan man ju få den här underbara medicinen om man vuxenkramats också 😉 Dock är det ju inte chlamydia trachomatis som koloniserat mig utan - som tur är - staphylococcus aureus......
Där slog du huvudet på spiken......dessutom kan man ju få den här underbara medicinen om man vuxenkramats också 😉 Dock är det ju inte chlamydia trachomatis som koloniserat mig utan - som tur är - staphylococcus aureus......
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 22:48är det verkligen tur?
är det verkligen tur?
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 22:54Om du har den gula staffen så brukar man normalt inte ta antibiotika.
Verkar lite tossigt. (#)
Fast jag tar nog fel...
Om du har den gula staffen så brukar man normalt inte ta antibiotika.
Verkar lite tossigt. (#)
Fast jag tar nog fel...
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 23:05Jessica : Jo det är tur, hellre en hudinfektion än klamydia för mig iaf 🙂
Stefan : Tetralysal är tydligen standard vid furunkulos enligt min läkare, har även inslag av follikulit och acne vulgaris (#) I måttliga fall kan man även få Heracilin och dyl.
Jessica : Jo det är tur, hellre en hudinfektion än klamydia för mig iaf 🙂
Stefan : Tetralysal är tydligen standard vid furunkulos enligt min läkare, har även inslag av follikulit och acne vulgaris (#) I måttliga fall kan man även få Heracilin och dyl.