Quote from Funbeat user on 6 November 2007, 22:59Ha ha, man ska aldrig lova något 😉 Hade en helt godkänd hantverkare i min lägenhet i fem veckor i våras, då mitt badrum renoverades, men jag hade inget Gevalia så det blev inget med det (H)
Ha ha, man ska aldrig lova något 😉 Hade en helt godkänd hantverkare i min lägenhet i fem veckor i våras, då mitt badrum renoverades, men jag hade inget Gevalia så det blev inget med det (H)
Quote from Emma Sjöberg on 12 November 2007, 16:00Har du fått upp hatthyllan än Jessica??
Har du fått upp hatthyllan än Jessica??
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 16:03nej den ligger där den ligger. började bråka med tilltänkta och grannen med slagborr är i thailand.
men nån gång så kommer den nog upp
nej den ligger där den ligger. började bråka med tilltänkta och grannen med slagborr är i thailand.
men nån gång så kommer den nog upp
Quote from Lars Mörrby on 13 November 2007, 08:38Jessica,
jag tycker nog att du skall se dig om efter ett bättre alternativ. Om ni bråkar redan nu så lär det inte bli bättre med tiden. Du vill inte sätta dig i en situation med några småttingar + ständigt bråk. Se dig om efter någon snäll kille i ställe
Jessica,
jag tycker nog att du skall se dig om efter ett bättre alternativ. Om ni bråkar redan nu så lär det inte bli bättre med tiden. Du vill inte sätta dig i en situation med några småttingar + ständigt bråk. Se dig om efter någon snäll kille i ställe
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 10:30han är snäll, bara jävligt korkad ibland.
ska skaffa häst istället. lånar polarnas ungar vid behov
han är snäll, bara jävligt korkad ibland.
ska skaffa häst istället. lånar polarnas ungar vid behov
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 15:56Jag tror jag ska satsa på en hund, mycket mer lätthanterligt än en människa 😉
Jag tror jag ska satsa på en hund, mycket mer lätthanterligt än en människa 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 16:35En hund har lite svårt med slagborrmaskiner, annars kanske de kan ersätta en kille men det har jag svårt att avgöra.
En hund har lite svårt med slagborrmaskiner, annars kanske de kan ersätta en kille men det har jag svårt att avgöra.
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 16:36Slagborrmaskiner och dylikt har jag inga problem att hantera själv, så det får nog bli en hund 😀
Slagborrmaskiner och dylikt har jag inga problem att hantera själv, så det får nog bli en hund 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 16:42ni är ju bra till en, säger en, sak.
(sur,bitter, men mest jädrans less just idag. men det går nog över)
ni är ju bra till en, säger en, sak.
(sur,bitter, men mest jädrans less just idag. men det går nog över)
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 16:51misstänker att det enda vi är bra på är att vara slagpåse till östrogenfyllda/klimakteriesura/PMSlidande motparter . (#)
Eller finns det något annat?
misstänker att det enda vi är bra på är att vara slagpåse till östrogenfyllda/klimakteriesura/PMSlidande motparter . (#)
Eller finns det något annat?