Quote from Guest on 17 January 2011, 13:20Är det någon som använder den Virtual partner som finns hos Garmins Forerunner-modeller? Har aldrig använt den själv, undrar om någon använder den över huvud taget?
Är det någon som använder den Virtual partner som finns hos Garmins Forerunner-modeller? Har aldrig använt den själv, undrar om någon använder den över huvud taget?
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 13:30Jag har samma funderingar som du. Jag laddar ur klockan väldigt regelbundet då jag finner att den hittar satelliter snabbare om det inte ligger några pass i den. Detta må vara inbillat.
Dessutom springer jag sällan samma runda, men visst vore det lite rol
Jag har samma funderingar som du. Jag laddar ur klockan väldigt regelbundet då jag finner att den hittar satelliter snabbare om det inte ligger några pass i den. Detta må vara inbillat.
Dessutom springer jag sällan samma runda, men visst vore det lite rol
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 13:48Använder den inte så mycket längre men har haft den på längre lopp, inte för att jaga på mej utan för att hålla ner farten. INTE springa ifrån Mister VP!
Använder den inte så mycket längre men har haft den på längre lopp, inte för att jaga på mej utan för att hålla ner farten. INTE springa ifrån Mister VP!
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 14:04Har också använt den på lopp som stöd för att nå en viss uppsatt tid. nu är jag iofs den som håller på med huvudräkning när jag springer, men ialla fall blir jag lite groggy i slutet, så ett facit att jämföra emot vore bra.
Nu är inte detta perfekt, efte
Har också använt den på lopp som stöd för att nå en viss uppsatt tid. nu är jag iofs den som håller på med huvudräkning när jag springer, men ialla fall blir jag lite groggy i slutet, så ett facit att jämföra emot vore bra.
Nu är inte detta perfekt, efte
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 14:19Nej, jag har inte använt den. Jag har inte heller brytt mig om att sätta mig in i hur den fungerar. Men det är inte omöjligt att jag faktiskt egentligen skulle ha användning för den eftersom jag i realiteten använder klockan på liknande sätt för att få ko
Nej, jag har inte använt den. Jag har inte heller brytt mig om att sätta mig in i hur den fungerar. Men det är inte omöjligt att jag faktiskt egentligen skulle ha användning för den eftersom jag i realiteten använder klockan på liknande sätt för att få ko
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 15:58Jag använde den några gånger när klockan var nu men inte numera.
(PS. man behöver inte ha några rundor i klockan för att använda VP)
Jag använde den några gånger när klockan var nu men inte numera.
(PS. man behöver inte ha några rundor i klockan för att använda VP)
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 17:52Samma här. Lite kul att använda i början men jag tyckte inte att VP-funktionen tillförde så mycket.
Samma här. Lite kul att använda i början men jag tyckte inte att VP-funktionen tillförde så mycket.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 18:12Tyckte det verkade som en kul funktion på pappret men har i ärlighetens namn aldrig testat den.
För att anknyta till ett inlägg här ovan så gör man bäst i att INTE springa ifrån mrs fysisk partner heller. Hon blir sur då. Det övriga stämmer också in när
Tyckte det verkade som en kul funktion på pappret men har i ärlighetens namn aldrig testat den.
För att anknyta till ett inlägg här ovan så gör man bäst i att INTE springa ifrån mrs fysisk partner heller. Hon blir sur då. Det övriga stämmer också in när
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 18:51Jag använder den i mina tidstester på 5km, försöker hålla jämnt tempo och sedan ge järnet i slutet.
Jag använder den i mina tidstester på 5km, försöker hålla jämnt tempo och sedan ge järnet i slutet.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 19:45Den är inte helt dum vp:n
Använder den inte regelbundet men på lopp för att snabbt se hur man ligger till är den bra till.
Även på långpassen förra våren för att se att man hängde med.
Lite stressande är han dock den f-nmvh
agron
Den är inte helt dum vp:n
Använder den inte regelbundet men på lopp för att snabbt se hur man ligger till är den bra till.
Även på långpassen förra våren för att se att man hängde med.
Lite stressande är han dock den f-n
mvh
agron