Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 15:01Den dag jag får ett "riktigt" hologram att tävla mot så kanske 🙂 Men än har jag inte använt den.
Den dag jag får ett "riktigt" hologram att tävla mot så kanske 🙂 Men än har jag inte använt den.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 18:17Jag har övervägt det, men det känns konstigt på kortare distanser eftersom den ju inte tar hänsyn till terrängen. Mitt vardagsmilpass är typ nerför första 5 km, sen uppför; och då blir VP lite tokigt. Inte så roligt om man ligger bra, men pga nerför hitti
Jag har övervägt det, men det känns konstigt på kortare distanser eftersom den ju inte tar hänsyn till terrängen. Mitt vardagsmilpass är typ nerför första 5 km, sen uppför; och då blir VP lite tokigt. Inte så roligt om man ligger bra, men pga nerför hitti
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 18:59@Tibor
"Man kan tydkligen också mata in ett sprunget pass och senare springa mot det (ungerfär som ett referenspass), men det är overkill för mig... "Det var så jag använde VP den enda gång jag använde det. Jag lovar dig, du kommer att springa som du ha
@Tibor
"Man kan tydkligen också mata in ett sprunget pass och senare springa mot det (ungerfär som ett referenspass), men det är overkill för mig... "
Det var så jag använde VP den enda gång jag använde det. Jag lovar dig, du kommer att springa som du ha
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 14:34Tibor!
Det är ju det som är poängen med VP!
Ta ett pass lägg in som VP och jaga dig själv blå!
Tibor!
Det är ju det som är poängen med VP!
Ta ett pass lägg in som VP och jaga dig själv blå!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 21:50Jepp, jag använder VP på min 405 under nästan varje pass och varje lopp. Gillande inte den under de första två åren jag tränade med klockan men i år känns det mycket bättre. En ovärdelig hjälp och bra inspiration. Jag följer Holméns marathonprogram och al
Jepp, jag använder VP på min 405 under nästan varje pass och varje lopp. Gillande inte den under de första två åren jag tränade med klockan men i år känns det mycket bättre. En ovärdelig hjälp och bra inspiration. Jag följer Holméns marathonprogram och al
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 22:43Daniel, springer du på relativt flack bana för att det skall funka?
Daniel, springer du på relativt flack bana för att det skall funka?
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 09:44Hmm, nu blev jag ju riktigt nyfiken på att springa mig mig själv... 🙂
Hmm, nu blev jag ju riktigt nyfiken på att springa mig mig själv... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 09:55Nej, inte alls. Jag springer på alla typer av underlag. Fördelen som jag ser det med VP istället för att bara titta på kilometertider är att jag får info om hur jag ligger till på hela distansen och inte bara senaste kilometern. Att hålla flera kilometert
Nej, inte alls. Jag springer på alla typer av underlag. Fördelen som jag ser det med VP istället för att bara titta på kilometertider är att jag får info om hur jag ligger till på hela distansen och inte bara senaste kilometern. Att hålla flera kilometert
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 23:03Använder den rätt ofta. Matar ofta in den distans jag skall springa samt det tempo jag vill hålla. Sen är det lätt att med VP se till att jag ligger på det tempot.
Använder den rätt ofta. Matar ofta in den distans jag skall springa samt det tempo jag vill hålla. Sen är det lätt att med VP se till att jag ligger på det tempot.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 22:45Jag kör med VP efter en fast runda då och då och har även en del olika pass med olika tempo och distansmål som jag kör efter, men att man kan koppla in VP även på pass man petat in själv i klocka var ju kul att få reda på. Trodde VP bara var för redan spr
Jag kör med VP efter en fast runda då och då och har även en del olika pass med olika tempo och distansmål som jag kör efter, men att man kan koppla in VP även på pass man petat in själv i klocka var ju kul att få reda på. Trodde VP bara var för redan spr