Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har använt den en gång. Som ovanstående skriver så är den lite stresande, inte så lite heller för den delen. Trodde jag skulle springa ihjäl mig om jag ska vara ärlig.......sprang och tittade på klockan mest hela tiden, nu är jag 10m före "VP"....nu är ja

Jag har haft VP igång ett antal ggr.
På VP sidan står det vid ett tillfälle 1.09 till vänster och 8:15 till höger.
Jag tolkade det som att jag var 1.09km före och 8min och 15 sek före den VP tiden jag skrivit in.

Jag fick inte riktigt ihop det med sträck

Jupp, du är 1090m före och VP:n kommer ikapp din position om 8 min 15.

Jag använder VP förhållandevis ofta, framförallt på de långpass där jag har ett visst tempomål, men även under lopp då jag behöver styra tempot. Då jag nästan uteslutande springer ultradistanser så är den funktionen väldigt praktisk. Jag kan se hur mycket

Va bra.

undrar varför inte siffrorna kommer överrens då.
Jag får nog räkna lite nogrannare på det.

Annars är nog det bästa att man kan springa mot sig själv på samma runda eller mot någon annan som sprungit samma runda och man får tillgång till den att

Inte stämmer överens? Vad är felet?
Du verkar ha VP:n inställd på räknar... 7:35 och du har sprungit på duktigt och är en kilometer före och står du stilla där du är kommer han ikapp om åtta minuter. Hepp!

Jag använder den ibland, mest som en kul grej. Det är bara det att Mr VP springer alltid ifrån mig och det är inte så himla kul 🙁

Äh, du vill bara spana in mr VP bakifrån 😉

😀 Jo, lite kul är det ju att springa efter honom.

Använder den inte så ofta men tycker det är en suverän funktion för tidshållning och sparring.