Quote from Guest on 2 September 2013, 14:37Vad sägs om detta utlägg som en av mina Facebookvänner skrev häromdagen, ska jag orka svara eller bara låta det vara? 🙂
"Äntligen kunde jag börja cykla till jobbet! Cykelväg ända fram, lagom avstånd och hälsosamma vinster både för mig och miljön. Rusta
Vad sägs om detta utlägg som en av mina Facebookvänner skrev häromdagen, ska jag orka svara eller bara låta det vara? 🙂
"Äntligen kunde jag börja cykla till jobbet! Cykelväg ända fram, lagom avstånd och hälsosamma vinster både för mig och miljön. Rusta
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 14:47Det värsta är ju att det är sådär... det finns väldigt många som sköter sig, men alldeles för många som inte..
Det värsta är ju att det är sådär... det finns väldigt många som sköter sig, men alldeles för många som inte..
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 14:51Ta det inte personligt! Dom är antagligen lika otrevliga som fotgängare eller bakom ratten. Cyklister är ju vanliga människor...
Ta det inte personligt! Dom är antagligen lika otrevliga som fotgängare eller bakom ratten. Cyklister är ju vanliga människor...
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 14:51Jag började cykla till jobbet förra veckan (första gången jag cyklat sedan jag var barn i stort sett) och blev helt frälst! Själv blev jag förvånad över hur bra det gick att cykla och alla jag stött på har varit trevliga och duktiga med att teckna när de
Jag började cykla till jobbet förra veckan (första gången jag cyklat sedan jag var barn i stort sett) och blev helt frälst! Själv blev jag förvånad över hur bra det gick att cykla och alla jag stött på har varit trevliga och duktiga med att teckna när de
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 15:38Detta hände i stockholm antar jag? (Annars ber jag om ursäkt för att jag är fördomsfull..)
Detta hände i stockholm antar jag? (Annars ber jag om ursäkt för att jag är fördomsfull..)
Quote from Rasmus Olsson on 2 September 2013, 15:59Petter, det flyttar in 40 000 bonnläppar varje år. Klart det blir kaos då, de är ju vana att möjligtvis se högst en traktor på en kilometers håll.
Petter, det flyttar in 40 000 bonnläppar varje år. Klart det blir kaos då, de är ju vana att möjligtvis se högst en traktor på en kilometers håll.
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 16:13Ja, jag har själv cykelpendlat i 5 år och jag tycker för det mesta att det är ganska trevligt att cykla i Stockholm. Jag tror tyvärr (som det diskuterats i en tidigare tråd) att kvinnor på tantcyklar i bland känner sig lite undaskuffade på cykelvägarna.
Ja, jag har själv cykelpendlat i 5 år och jag tycker för det mesta att det är ganska trevligt att cykla i Stockholm. Jag tror tyvärr (som det diskuterats i en tidigare tråd) att kvinnor på tantcyklar i bland känner sig lite undaskuffade på cykelvägarna.
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 16:38Min fru som cykelpendlar mellan Enebyberg och Frihamnen säger samma sak. Nästan dagligen råkar hon ut för snabbcyklister som ger sig själv företräde i alla situationer. Oftast rör det sig om omkörning på smal cykelbana samtidigt som man får möte, vilket t
Min fru som cykelpendlar mellan Enebyberg och Frihamnen säger samma sak. Nästan dagligen råkar hon ut för snabbcyklister som ger sig själv företräde i alla situationer. Oftast rör det sig om omkörning på smal cykelbana samtidigt som man får möte, vilket t
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 16:56Utan att veta så mycket känns det som att personen inte ville cykla till/från jobbet heller då det är nog redan efter 20 resor.
Att vara så tydlig med att man gör det för miljön som författaren är får mig att fundera, jag cyklar för att det sparar tid sam
Utan att veta så mycket känns det som att personen inte ville cykla till/från jobbet heller då det är nog redan efter 20 resor.
Att vara så tydlig med att man gör det för miljön som författaren är får mig att fundera, jag cyklar för att det sparar tid sam
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 17:41Det finns absolut cyklister som beter sig som svin. Däremot är det precis lika vanligt med bilister som gör detsamma. Det enda anmärkningsvärda och tråkiga (för oss cyklister) är att det generaliseras så grovt gällande cyklister men inte bilister.
Att nå
Det finns absolut cyklister som beter sig som svin. Däremot är det precis lika vanligt med bilister som gör detsamma. Det enda anmärkningsvärda och tråkiga (för oss cyklister) är att det generaliseras så grovt gällande cyklister men inte bilister.
Att nå