Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 13:23hejsan
Jag cyklar själv från Hammarby till Täby flera gånger i veckan och måste cykla genom stan och då är det bara att acceptera att det inte går att trycka på genom City som man kanske skulle vilja.förr i tiden var jag mera rädd för bilisterna men jag
hejsan
Jag cyklar själv från Hammarby till Täby flera gånger i veckan och måste cykla genom stan och då är det bara att acceptera att det inte går att trycka på genom City som man kanske skulle vilja.
förr i tiden var jag mera rädd för bilisterna men jag
Quote from Berit Bengtson on 12 September 2013, 19:58Länk istf dubbelpost:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1359685&PageNumber=2&ScrollTo=1367239#p1367239======================================================
Jag ser inte allas inlägg eftersom jag använder Funbeat-filtret till Google C
Länk istf dubbelpost:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1359685&PageNumber=2&ScrollTo=1367239#p1367239
======================================================
Jag ser inte allas inlägg eftersom jag använder Funbeat-filtret till Google C
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 13:24Har ju varit lite diskussion om att förbättra infrastrukturen för cyklister (ok då, även för gångtrafikanter). Verkar lättare sagt än gjort:
http://www.expressen.se/nyheter/dyrbart-underlag-for-gotlands-cyklister/
Nu vet jag inte hur det ser ut där men om
Har ju varit lite diskussion om att förbättra infrastrukturen för cyklister (ok då, även för gångtrafikanter). Verkar lättare sagt än gjort:
http://www.expressen.se/nyheter/dyrbart-underlag-for-gotlands-cyklister/
Nu vet jag inte hur det ser ut där men om
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 14:00Det där varsom sagt landets dyraste cykelväg. Ska man köpa loss mark i attraktiva områden så kostar det kan jag tänka mig..
Det där varsom sagt landets dyraste cykelväg. Ska man köpa loss mark i attraktiva områden så kostar det kan jag tänka mig..
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 10:34Hej! Jag går sista året på påhlmansgymnasium. Jag och några klasskompisar har nyss startat ett UF företag då vi ska sälja/marknadsföra en mobilhållare som fästs på cykelstyret så att du så smidigt som möjligt kan kolla GPS:en, svara i samtal, byta låt osv
Hej! Jag går sista året på påhlmansgymnasium. Jag och några klasskompisar har nyss startat ett UF företag då vi ska sälja/marknadsföra en mobilhållare som fästs på cykelstyret så att du så smidigt som möjligt kan kolla GPS:en, svara i samtal, byta låt osv
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 11:30Tycker inte telefon och cykel hör ihop, framförallt inte med lurar i öronen med musik. Det är den grupp av cyklister jag stör mig allra mest på. Vinglar och inte hör när man kommer.
Så denna produkt går bort för min del!
/Henke
Tycker inte telefon och cykel hör ihop, framförallt inte med lurar i öronen med musik. Det är den grupp av cyklister jag stör mig allra mest på. Vinglar och inte hör när man kommer.
Så denna produkt går bort för min del!
/Henke
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 20:12Håller med Henrik. Är det något som kan göra mig riktigt irriterad på andra cyklister är det de som vinglar omkring mitt i cykelbanan längs stadsgårdskajen, munkbron/skeppsbron och strandvägen med hörlurar i öronen lyssnandes på musik eller mitt i ett sam
Håller med Henrik. Är det något som kan göra mig riktigt irriterad på andra cyklister är det de som vinglar omkring mitt i cykelbanan längs stadsgårdskajen, munkbron/skeppsbron och strandvägen med hörlurar i öronen lyssnandes på musik eller mitt i ett sam
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 21:56Suck!
Till trådskaparen: Ge inte upp så lätt! Du kommer att förbättra din kondition supersnabbt! Efter 4 veckor kommer du inte att uppleva några problem att hänga med i "flowet". Efter 6-8v kommer du att bli irriterad på alla som cyklar långsamt och inte
Suck!
Till trådskaparen: Ge inte upp så lätt! Du kommer att förbättra din kondition supersnabbt! Efter 4 veckor kommer du inte att uppleva några problem att hänga med i "flowet". Efter 6-8v kommer du att bli irriterad på alla som cyklar långsamt och inte
Quote from Rickard Holgersson on 7 October 2013, 15:05Personligen så tycker jag inte det är ett dugg konstigt att en förstagångscyklist upplever att trafikmiljön i pendlingen är svår. Det tar ju ett tag innan man kommer in i det. Att kunna läsa trafiken och vara tydlig i sina intentioner tar lite tid.
Det
Personligen så tycker jag inte det är ett dugg konstigt att en förstagångscyklist upplever att trafikmiljön i pendlingen är svår. Det tar ju ett tag innan man kommer in i det. Att kunna läsa trafiken och vara tydlig i sina intentioner tar lite tid.
Det