Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 20:01Tror även att Keith har dopat sig mer, fast han har å andra sidan inte ljugit om det.
Tror även att Keith har dopat sig mer, fast han har å andra sidan inte ljugit om det.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 20:03Vilket förbund tillhör han?
Vilket förbund tillhör han?
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 10:42Stoners Inc....??
Stoners Inc....??
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 16:30Stoners inc ? det tror jag Stoner inte tycker, men det är klart du vet antagligen inte vem "Stoner" är 🙂
Sen kan jag tycka att det vore helt okej att Admin plockar bort alla trådar härinne om Armstrong, vem vill minnas en sån ?
Stoners inc ? det tror jag Stoner inte tycker, men det är klart du vet antagligen inte vem "Stoner" är 🙂
Sen kan jag tycka att det vore helt okej att Admin plockar bort alla trådar härinne om Armstrong, vem vill minnas en sån ?
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 18:10Det kan vara bra att komma ihåg LA i samband med vissa "insamlingar".
Det kan vara bra att komma ihåg LA i samband med vissa "insamlingar".
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 19:16@ Heff
Det finns ett antal kände Stoners......
@ Heff
Det finns ett antal kände Stoners......
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 21:12@morten
precis, men få som kallas "stoner" (är man gammal stensättare i England så kan man få det smeknamnet)
Stoned.inc kanske skulle passa bättre på det förbundet 🙂 (UCI alltså) ^^
@morten
precis, men få som kallas "stoner" (är man gammal stensättare i England så kan man få det smeknamnet)
Stoned.inc kanske skulle passa bättre på det förbundet 🙂 (UCI alltså) ^^
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 07:38så en gammal engelsk stensättare som röker på blir en stoned stoner?
så en gammal engelsk stensättare som röker på blir en stoned stoner?
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 10:28Ska han vara det konstant får han röka som en borstbindare.
Ska han vara det konstant får han röka som en borstbindare.
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 10:09Trist för Bjarne men bra för cykelsporten att man tar tag även i strukturerna runt omkring cyklisterna?
http://www.sydsvenskan.se/sport/riis-kan-knytas-narmare-dopning/
Kan man, får man, vara teamägare och inte ha en aaaaaning om att sina cyklister dop
Trist för Bjarne men bra för cykelsporten att man tar tag även i strukturerna runt omkring cyklisterna?
http://www.sydsvenskan.se/sport/riis-kan-knytas-narmare-dopning/
Kan man, får man, vara teamägare och inte ha en aaaaaning om att sina cyklister dop