Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelArmstrong?
You need to log in to create posts and topics.

och vilka är tecknen?

7 raka TdF-segrar?
😉

Men LAs dopingjour har ju inte kört i Bjarnes stall. Det är inte så enkelt att se vilka som har dopat sig. Messi och Zinedine har ju dopat sig men går det att se?

Om nu 7 raka TdF segrar är ett tecken, så är väl 5 raka också suspekt? Eller 5 raka och ett Giro under samma år?
Just saying.......

David var kan jag läsa om att Zinedine Zidane och Messi har dopat sig. Ska bli intressant att få lite fakta kring det. Tack på förhand.

Du kan fråga Dr Fuentes.

Jag frågar dig David. Jag är väldigt intresserad av att läsa fakta kring detta. Tack på förhand.

Ja, och du får göra som alla andra intresserade. Läsa mer än Benny Guldfot om vad som skrivs i olika media. Spanskkunskaper och Google kan vara en fördel.

David, väldigt liten trovärdighet utan källa ... oavsett vad som skulle vara sant. Eller menar du att du bara är för lat för att bry dig?

Jag förstår att du inte ens vet att ZZ har erkänt om dopingröran under sin tid i Juventus. Men att ni inte ens klarar av att söka information tyder på avsevärda brister.

Messi har fått avsevärda doser HGH men det går också att läsa om man är intresserad.