Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelArmstrong?
You need to log in to create posts and topics.

Oj spydigheter tillbaka från dig David. Har jag gjort mig förtjänt av det? Ska jag läsa annat än Benny Guldfot? Vad menar du med det? Jodå jag hittar en hel del tidningar i Spanien som samtliga spekulerar i att t.ex Messi är dopad, men jag frågade efter f

Börja med Google och skriv "Messi HGH" så har du att göra ett tag.

Tack.

Sök på nandrolon juventus zinidan edgar davids frank de boer jaap stam pep gorgonzola... så kanske du får några träffar.

Ja sök på vad som helst och du får träffar. Lance är den största bedragaren av dom alla. Sök på det

BILD:https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/602752_410198259067694_1869935958_n.jpg

Christer; haha, pedagogiskt och bra! (V)

Jaha, Messi fick tillväxthormoner när han var 11 år. Som svar på din fråga David om det går att se att Messi dopat sig: Se ditt tidigare inlägg här
"Men LAs dopingjour har ju inte kört i Bjarnes stall. Det är inte så enkelt att se vilka som har dopat sig.

Ok, om vi utgår från att det är omöjligt för teamägaren att upptäcka om cyklisterna i hens stall dopar sig, ska hen slippa straff då? Blir det någon skillnad om cyklisterna straffas och tas bort men de nya cyklisterna som kommer in möts av ett team med en

Nu tog jag bara ut ett par av alla fotbollstomtar som inte har blivit bestraffade. Frågan är hur många i Barca och Real som har klarat sig nu när spanska myndigheterna gör allt för stoppa Operation Puerto.

Hur kan man vara fotbollsintresserad och blunda