Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 14:13Ja, han har ovanligt bra läkare med bra testutrustning.
Ja, han har ovanligt bra läkare med bra testutrustning.
Quote from ellen olsson on 4 September 2009, 14:27> Jaha, hur vet du det? Han har fortfarande fastnat i dopingkontroll under TdF.
Hänvisning till officiella, bekräftade uppgifter från officiell instans önskas...
> Jaha, hur vet du det? Han har fortfarande fastnat i dopingkontroll under TdF.
Hänvisning till officiella, bekräftade uppgifter från officiell instans önskas...
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 14:28Jo, han E ovanlig!!
Jo, han E ovanlig!!
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 14:29Pröva att söka så skall du finna.
Pröva att söka så skall du finna.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 15:44Lyckades inte hitta
Lyckades inte hitta
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 16:02ogle doping Lance Armstrong Tour de France.
ogle doping Lance Armstrong Tour de France.
Quote from ellen olsson on 4 September 2009, 16:26Det ger inga träffar som uppfyller de krav jag ställer. Jag, och uppenbarligen många andra, letar inte efter mer eller mindre lösa anklagelser.
Det ger inga träffar som uppfyller de krav jag ställer. Jag, och uppenbarligen många andra, letar inte efter mer eller mindre lösa anklagelser.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 16:28Hur länge blev han avstängd?
Hur länge blev han avstängd?
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 16:38Vem har sagt att han blev avstängd?
>Lance Armstrong tested positive for corticoids during the 1999 Tour de France. The small amounts of corticoids in a urine sample were explained by the prescription for skin cream (saddle sores / boil / allergy) that h
Vem har sagt att han blev avstängd?
>Lance Armstrong tested positive for corticoids during the 1999 Tour de France. The small amounts of corticoids in a urine sample were explained by the prescription for skin cream (saddle sores / boil / allergy) that h
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 16:43"he was cleared" känns inte som att han har dopat sig.
"he was cleared" känns inte som att han har dopat sig.