Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 16:49Dr Michele Ferrari är känd för sina genuint da resultat med sina adepter.
Ni får tro vad ni vill. Jag har min uppfattning angående LA.
Han skänkte en gaskromatograf till TdFs testverksamhet så det visar på hans oskyldiga blå ön.
Dr Michele Ferrari är känd för sina genuint da resultat med sina adepter.
Ni får tro vad ni vill. Jag har min uppfattning angående LA.
Han skänkte en gaskromatograf till TdFs testverksamhet så det visar på hans oskyldiga blå ön.
Quote from ellen olsson on 4 September 2009, 17:24Jag håller mig till fakta. Det är det enda som duger i längden.
Jag håller mig till fakta. Det är det enda som duger i längden.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:26Fakta är att han hade dopingpreparat i kroppen. Att han sedan klarar sig är en juridisk sak.
Fakta är att han hade dopingpreparat i kroppen. Att han sedan klarar sig är en juridisk sak.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:41Vi har alla dopingpreparat i kroppen men i mängder och med förklaringar som gör att vi inte klassas som dopade.
Vi har alla dopingpreparat i kroppen men i mängder och med förklaringar som gör att vi inte klassas som dopade.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:45Det gäller att tävla också.
Det gäller att tävla också.
Quote from Lars Ekegård on 4 September 2009, 18:03David mfl> Här kan vi läsa på lite mer om kortison vilket fanns i en rumpsalva Armstrong använde.
http://www.rf.se/ImageVault/Images/id_1029/scope_128/ImageVaultHandler.aspx
Sidan 8. Stycke S9.
Visste ni föresten att alkohol är tillåtet under cykeltävl
David mfl> Här kan vi läsa på lite mer om kortison vilket fanns i en rumpsalva Armstrong använde.
http://www.rf.se/ImageVault/Images/id_1029/scope_128/ImageVaultHandler.aspx
Sidan 8. Stycke S9.
Visste ni föresten att alkohol är tillåtet under cykeltävl
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 18:05Även när vi tävlar så har vi ju testosteron, diveserfärgade blodkroppar etc i kroppen...som i fel mängd, ovanlig förekomst etc blir till dopning....
Även när vi tävlar så har vi ju testosteron, diveserfärgade blodkroppar etc i kroppen...som i fel mängd, ovanlig förekomst etc blir till dopning....
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 18:06Ja, den har jag läst några gånger genom åren.
Ja, den har jag läst några gånger genom åren.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:29" Blodvärdena var ungefär de samma när touren startade som när den slutade. Detta är högst ovanligt säger Jakob Mørjebjerg. Armstrong är ovanlig! "
....håller med. Lance Armstrong är en bra ambasadör för ren idrott. Han testas väl mer än de flesta andra
" Blodvärdena var ungefär de samma när touren startade som när den slutade. Detta är högst ovanligt säger Jakob Mørjebjerg. Armstrong är ovanlig! "
....håller med. Lance Armstrong är en bra ambasadör för ren idrott. Han testas väl mer än de flesta andra
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:34Att dopa sig är inte svårt . Däremot så är det svårare att inte fastna i testerna.
Det är väll därför som att det har gått att muta sig in på WADAlabb och få ordning på tidpunkter o dosering.
Att dopa sig är inte svårt . Däremot så är det svårare att inte fastna i testerna.
Det är väll därför som att det har gått att muta sig in på WADAlabb och få ordning på tidpunkter o dosering.