Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelArmstrong med misstänkta blodvärd …
You need to log in to create posts and topics.

tror att Michael Rasmussens blodvärden såg ut på samma sätt året han rök ut ur Tour de France men riktigt intressant hade varit att se t.ex. alla åkarna i topp tio i år få sina blodvärden publicerade och analyserade av flera av varandra oberoende experter

Blodpassen kommer att rensa bort några till som har problem. Att sedan det finns individer som har svårt att se problemen inom elitidrotten är tydligt.

Gary, de där va väl LITE onödigt?

Gazzah .,
chill dude, även om du stör dig otroligt mycket på David och hans teorier så var det där ganska långt över gränsen... tycker jag.

Peace & (L)

David tål nog. Oavsett hur andra ber honom att lägga av håller han ju på ungefär likadant.

Varför är det svårt att acceptera andras åsikter eller fakta utan att komma med oförskämdheter och invektiv?

David!?.. du har ungefär 20 inlägg i denna disskution där du enbart säger att Lance är dopad..

fakta du hänvinsar till är att Lance har fastnat i en dopingkontroll under TDF.
detta är sant.. men att Lance har blivit friad för anklagelse att vara dopad

oavsett vad man tycker och tänker eller om man håller med eller inte så tycker åtminstone jag att det var att gå över gränsen att be David fuck off och kalla honom för idiot.

"Sture",
bra att du skriver vad du tycker och tänker utan att kalla nån för id

Man behöver inte ha nån "gräddfil" genom några labb om man vet vad man gör.
De finns åtskilliga personer som vet hur de ska doserar och när de ska ta cocktails.
Kohl hade testats några hundra gånger utan att åka fast, fastän han enligt egen utsa varit dop

Håller med David där.
Varför är det svårt att acceptera andras åsikter?
Jag råker tycker att han är en idiot och det står jag för.
Vad är problemet?

Sedan svarade jag på frågan "Vill du att jag fortsätta"

... utifrån min förmåga förstås.