Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 19:47av barn får man alltid höra sanningen heter det ju dvs dom kan inte skilja på tanke och tal men som vuxen förväntas man väl ha lärt sig det 🙂
av barn får man alltid höra sanningen heter det ju dvs dom kan inte skilja på tanke och tal men som vuxen förväntas man väl ha lärt sig det 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:08en trist grej med dopingen som tyvärr kastar en skugga på hela sporten tycker jag är att om man åker dit så har hitills i alla fall funnits två vägar
tig om allt då får du jobb igen som cyklist efter avstängningen
låt munnen gå och tala om din egen dopi
en trist grej med dopingen som tyvärr kastar en skugga på hela sporten tycker jag är att om man åker dit så har hitills i alla fall funnits två vägar
tig om allt då får du jobb igen som cyklist efter avstängningen
låt munnen gå och tala om din egen dopi
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:16Gazzah,
problemet är att det blir en väldigt otrevlig stämning på ett forum där det är okej att säga fuck off till varandra och kalla andra för idioter.
Gazzah,
problemet är att det blir en väldigt otrevlig stämning på ett forum där det är okej att säga fuck off till varandra och kalla andra för idioter.
Quote from ellen olsson on 8 September 2009, 22:42Intressant och skrämmande läsning om doping.
http://www.playthegame.org/knowledge-bank/articles/anti-doping-the-fraud-behind-the-stage-891.html
Intressant och skrämmande läsning om doping.
http://www.playthegame.org/knowledge-bank/articles/anti-doping-the-fraud-behind-the-stage-891.html
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 22:50Det är säkert en konspiration.
Det är säkert en konspiration.
Quote from Lena O on 8 September 2009, 23:43Leif: och det ska vara bättre tycker du?
Håkan: Det var den otrevliga stämningen som provocerade fram mitt utalande och hittils har bara du skrivit ordet fullt ut
Leif: och det ska vara bättre tycker du?
Håkan: Det var den otrevliga stämningen som provocerade fram mitt utalande och hittils har bara du skrivit ordet fullt ut
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 23:50Det är inte så mycket att dividera om. Det var inte ett ok påhopp och det ska man knappast behöva påtala för vuxna människor.
Det är inte så mycket att dividera om. Det var inte ett ok påhopp och det ska man knappast behöva påtala för vuxna människor.
Quote from Lena O on 8 September 2009, 23:56Sluta dividera då. 🙂
För mig var det och är det en självklart ok påhopp. Konstigt att ni stör er mer än vad han gör. Jag behöver knappast eran ok för det. Fråga mannen själv ist, hans känslor är knappast sårad. Han har haft mig på sin kompislista i över
Sluta dividera då. 🙂
För mig var det och är det en självklart ok påhopp. Konstigt att ni stör er mer än vad han gör. Jag behöver knappast eran ok för det. Fråga mannen själv ist, hans känslor är knappast sårad. Han har haft mig på sin kompislista i över
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 00:11Gazzah,
dit sätt att uttrycka dig muntrade ju verkligen upp stämningen här inne ...ja, jag har pratat med mannen själv om det.
och jo, det är inte bara ditt och Davids forum så du behöver faktiskt _bland annat_ mitt ok för ditt sätt att uttrycka dig.
Gazzah,
dit sätt att uttrycka dig muntrade ju verkligen upp stämningen här inne ...
ja, jag har pratat med mannen själv om det.
och jo, det är inte bara ditt och Davids forum så du behöver faktiskt _bland annat_ mitt ok för ditt sätt att uttrycka dig.
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 06:29Så man ska bli kallad diverse invektiv för att man har dig på sin kompislista?
Då ska jag ta bort dig från min kompislista.
Så man ska bli kallad diverse invektiv för att man har dig på sin kompislista?
Då ska jag ta bort dig från min kompislista.