Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 07:39tack Fredrik för tips om en riktig rysare till artikel
tack Fredrik för tips om en riktig rysare till artikel
Quote from j sollerman on 9 September 2009, 07:50Gary, kan jag få låna din spade och hink jag vill bygga ett sandslott här i sandlådan...
Gary, kan jag få låna din spade och hink jag vill bygga ett sandslott här i sandlådan...
Quote from Lena O on 9 September 2009, 08:09Håkan: Tycker? Tack för din åsikt. Den respekterar jag.
Detta är min. Jag tycker att David har gått långt över gränsen under hela sina 3 år på denna forum med sitt ständigt tjat och irrellevanta och spydiga inlägg om doping hit och dit och kapa trådar med
Håkan: Tycker? Tack för din åsikt. Den respekterar jag.
Detta är min. Jag tycker att David har gått långt över gränsen under hela sina 3 år på denna forum med sitt ständigt tjat och irrellevanta och spydiga inlägg om doping hit och dit och kapa trådar med
Quote from Lena O on 9 September 2009, 08:10Varsåd Kalle, Dig deep.
Varsåd Kalle, Dig deep.
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 08:33Jag stöder faktiskt Gazzah här i hans beteende.
Om en person håller på och är allmänt irriterande vecka efter vecka så förstår jag om man kokar över och skriver nåt som kanske inte är så lämpligt.
Jag försvarar inte det som Gary skrev, men förstår att ha
Jag stöder faktiskt Gazzah här i hans beteende.
Om en person håller på och är allmänt irriterande vecka efter vecka så förstår jag om man kokar över och skriver nåt som kanske inte är så lämpligt.
Jag försvarar inte det som Gary skrev, men förstår att ha
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 08:38Bo på landet, ha inga grannar, häng inte på communities om ni inte klarar av att acceptera att folk är olika.
Bo på landet, ha inga grannar, häng inte på communities om ni inte klarar av att acceptera att folk är olika.
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 08:41Charlotta:
Accepterar du inte att jag har en annan åsikt ?
Charlotta:
Accepterar du inte att jag har en annan åsikt ?
Quote from ellen olsson on 9 September 2009, 08:42> Jag försvarar inte det som Gary skrev, men förstår att han skrev det.
Jag förstår att man kan känna på många olika sätt men jag varken förstår eller accepterar att det skrivs rätt ut på ett publikt forum.
> Jag försvarar inte det som Gary skrev, men förstår att han skrev det.
Jag förstår att man kan känna på många olika sätt men jag varken förstår eller accepterar att det skrivs rätt ut på ett publikt forum.
Quote from j sollerman on 9 September 2009, 09:55Funbeat kanske håller på att delas upp i två läger. Spännande.
Funbeat kanske håller på att delas upp i två läger. Spännande.
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 11:04Gazah,
det där respekterar jag och tycker är väldigt bra, nu förstår jag vad du menar och vi slipper skriva fula ord till varandra.Så, David, skärp dig! Du kan otroligt mycket, det vet jag, men du irriterar många och skrämmer säkert bort folk från Funb
Gazah,
det där respekterar jag och tycker är väldigt bra, nu förstår jag vad du menar och vi slipper skriva fula ord till varandra.
Så, David, skärp dig! Du kan otroligt mycket, det vet jag, men du irriterar många och skrämmer säkert bort folk från Funb