Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelArmstrong med misstänkta blodvärd …
You need to log in to create posts and topics.

oj.. ngn här har ett horn i sidan när d gäller Lance!..

tror inte WADA har så mkt vinning i att "ge ut info" om tidpunkter och plaster till en cyklist.. d kan ju bli en praktskandal om d uppdagas.. vilket denna cyklist mkt väl kan "prata bredvid munnen o

Följ med i vad som händer internationellt o fundera lite på hur det kan komma sig att Telekom hade med hjälp av Freiburgs universitätskrankenhaus full koll på sina cyklister. De åkte inte dit.
Balcoskandalen
Gerolsteiner
Matshinger
Dr Ferrari
Operation Pu

Personligen har jag lite svårt att tro på amerikanens oskuld, alla andra toppåkare under hans absoluta storhetstid var ju dopade.
Flera åkte aldrig fast i tester utan erkände i olika förhör, LA verkar vara en smart driven affärsman som alltid haft en extr

Va!! menar ni att det fuskas bland toppidrottmän......

Men inte bland oss svenskar, vi har en gen som gör at vi aldrig fuskar.

Puh! jag blev orolig där ett tag

David argument gör en fundersam. Tänker på det Italienska doppinglabbet som kollade fotbollsspelare, men istället för analysera proverna bara dkände dom. Mycke pengar kan kurupera alla system.

Betänk då att Fifa har inga Out of Competitiontester. De fick ett undantag av IOC/Wada inför Bejing.

LA hade runt 120 miljoner skäl om året för att inte åka fast.
LA har Bristol Myers&Squibb som personlig sponsor.

David: Jag vill inte att du ska fortsätta ... jag vill att du ska F*** off!

Så trött på denna idioten som profilerar sig på Funbeat.

Skaffa lite självinsikt gubben och inse att du inte duger oavsett hur du än klankar ner på Zlatan, fotbollsvärlden, fri-

profilerar oss på Funbeat är vi ju många som gör men svär och idiotförklarar är det som tur var väldigt få eller kanske bara en som gör