Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:43oj.. ngn här har ett horn i sidan när d gäller Lance!..
tror inte WADA har så mkt vinning i att "ge ut info" om tidpunkter och plaster till en cyklist.. d kan ju bli en praktskandal om d uppdagas.. vilket denna cyklist mkt väl kan "prata bredvid munnen o
oj.. ngn här har ett horn i sidan när d gäller Lance!..
tror inte WADA har så mkt vinning i att "ge ut info" om tidpunkter och plaster till en cyklist.. d kan ju bli en praktskandal om d uppdagas.. vilket denna cyklist mkt väl kan "prata bredvid munnen o
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:50Följ med i vad som händer internationellt o fundera lite på hur det kan komma sig att Telekom hade med hjälp av Freiburgs universitätskrankenhaus full koll på sina cyklister. De åkte inte dit.
Balcoskandalen
Gerolsteiner
Matshinger
Dr Ferrari
Operation Pu
Följ med i vad som händer internationellt o fundera lite på hur det kan komma sig att Telekom hade med hjälp av Freiburgs universitätskrankenhaus full koll på sina cyklister. De åkte inte dit.
Balcoskandalen
Gerolsteiner
Matshinger
Dr Ferrari
Operation Pu
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 07:33Personligen har jag lite svårt att tro på amerikanens oskuld, alla andra toppåkare under hans absoluta storhetstid var ju dopade.
Flera åkte aldrig fast i tester utan erkände i olika förhör, LA verkar vara en smart driven affärsman som alltid haft en extr
Personligen har jag lite svårt att tro på amerikanens oskuld, alla andra toppåkare under hans absoluta storhetstid var ju dopade.
Flera åkte aldrig fast i tester utan erkände i olika förhör, LA verkar vara en smart driven affärsman som alltid haft en extr
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 10:41Va!! menar ni att det fuskas bland toppidrottmän......
Va!! menar ni att det fuskas bland toppidrottmän......
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 10:48Men inte bland oss svenskar, vi har en gen som gör at vi aldrig fuskar.
Men inte bland oss svenskar, vi har en gen som gör at vi aldrig fuskar.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 11:11Puh! jag blev orolig där ett tag
Puh! jag blev orolig där ett tag
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 12:05David argument gör en fundersam. Tänker på det Italienska doppinglabbet som kollade fotbollsspelare, men istället för analysera proverna bara dkände dom. Mycke pengar kan kurupera alla system.
David argument gör en fundersam. Tänker på det Italienska doppinglabbet som kollade fotbollsspelare, men istället för analysera proverna bara dkände dom. Mycke pengar kan kurupera alla system.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 12:52Betänk då att Fifa har inga Out of Competitiontester. De fick ett undantag av IOC/Wada inför Bejing.
LA hade runt 120 miljoner skäl om året för att inte åka fast.
LA har Bristol Myers&Squibb som personlig sponsor.
Betänk då att Fifa har inga Out of Competitiontester. De fick ett undantag av IOC/Wada inför Bejing.
LA hade runt 120 miljoner skäl om året för att inte åka fast.
LA har Bristol Myers&Squibb som personlig sponsor.
Quote from Lena O on 5 September 2009, 21:14David: Jag vill inte att du ska fortsätta ... jag vill att du ska F*** off!
Så trött på denna idioten som profilerar sig på Funbeat.
Skaffa lite självinsikt gubben och inse att du inte duger oavsett hur du än klankar ner på Zlatan, fotbollsvärlden, fri-
David: Jag vill inte att du ska fortsätta ... jag vill att du ska F*** off!
Så trött på denna idioten som profilerar sig på Funbeat.
Skaffa lite självinsikt gubben och inse att du inte duger oavsett hur du än klankar ner på Zlatan, fotbollsvärlden, fri-
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:28profilerar oss på Funbeat är vi ju många som gör men svär och idiotförklarar är det som tur var väldigt få eller kanske bara en som gör
profilerar oss på Funbeat är vi ju många som gör men svär och idiotförklarar är det som tur var väldigt få eller kanske bara en som gör