Quote from Guest on 1 March 2012, 23:24Plusgrader i mer än 12 timmar, mitt i vårvintern. Massor av ställen där asfallt ligger blottad. I övrigt, is och snö. Jag tänkte ta en löprunda på fredag. Hur gör man med broddarna? Jag har Spiky. Jag bör ju använda dem, men frågan är hur mycket de kommer
Plusgrader i mer än 12 timmar, mitt i vårvintern. Massor av ställen där asfallt ligger blottad. I övrigt, is och snö. Jag tänkte ta en löprunda på fredag. Hur gör man med broddarna? Jag har Spiky. Jag bör ju använda dem, men frågan är hur mycket de kommer
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 23:34Jag har använt broddar 2 ggr i vinter - ena gången var det glansis andra gången sprang jag lite snabbare så jag ville ha "grepp".
Min uppfattning är att många springer med broddar/dubb lite för ofta, t.ex hjälper de föga i snömodd. Med det sagt tycker j
Jag har använt broddar 2 ggr i vinter - ena gången var det glansis andra gången sprang jag lite snabbare så jag ville ha "grepp".
Min uppfattning är att många springer med broddar/dubb lite för ofta, t.ex hjälper de föga i snömodd. Med det sagt tycker j
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 23:36Karin, om föret är som det var ikväll så skit i om broddarna pajar, det är rent livsfarligt utan.
Karin, om föret är som det var ikväll så skit i om broddarna pajar, det är rent livsfarligt utan.
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 23:41Olle, håller med dig. Blir nog bäst med broddar. Får väl köpa nya om de pajar. Just nu när jag tittar ut är det helt glansigt på vägen, och plusgrader.
Olle, håller med dig. Blir nog bäst med broddar. Får väl köpa nya om de pajar. Just nu när jag tittar ut är det helt glansigt på vägen, och plusgrader.
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 23:48Jag försöker hitta rundor där det är antingen barmark eller snö. Is är inge kul, dubbar eller ej
Jag försöker hitta rundor där det är antingen barmark eller snö. Is är inge kul, dubbar eller ej
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 23:51Är du i Sthlm? Jag som är världens fegaste tant och i princip alltid har broddar struntade i dom idag (torsdag kväll) och det funkade fint. Men stoppa in broddarna i tightsen bak så är det bara att dra på om underlaget kräver det.
Är du i Sthlm? Jag som är världens fegaste tant och i princip alltid har broddar struntade i dom idag (torsdag kväll) och det funkade fint. Men stoppa in broddarna i tightsen bak så är det bara att dra på om underlaget kräver det.
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 23:56Jag bor i Luleå:-). Snödjup: säkert 1m där man inte skottat eller plogat.
Jag bor i Luleå:-). Snödjup: säkert 1m där man inte skottat eller plogat.
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 07:19Skippa broddarna, tycker det funkar utmärkt här i Luleå nu utan iaf, springer i mina vanliga skor bara och tar det lite försiktigt i branta nedförsbackar.
Skippa broddarna, tycker det funkar utmärkt här i Luleå nu utan iaf, springer i mina vanliga skor bara och tar det lite försiktigt i branta nedförsbackar.
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 08:07Gör du det även idag Elina? Idag är det halare än någonsin i Luleå. Jag tar på broddar.
(Diskussionen liknar den om "rattmuff av eller rattmuff på" i tv-programmet Nöjesmasakern som gick för läääänge sedan;).)
Gör du det även idag Elina? Idag är det halare än någonsin i Luleå. Jag tar på broddar.
(Diskussionen liknar den om "rattmuff av eller rattmuff på" i tv-programmet Nöjesmasakern som gick för läääänge sedan;).)
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 10:39Och som så riktigt påpekades i Rattmuffen så är det ett avlångt land. Det är riktigt härligt att läsa om dina isbekymmer medan jag tittar ut (och utanför fönstret ligger f ö Visby, för den som önskar en geografisk referens) och funderar över om jag ska ha
Och som så riktigt påpekades i Rattmuffen så är det ett avlångt land. Det är riktigt härligt att läsa om dina isbekymmer medan jag tittar ut (och utanför fönstret ligger f ö Visby, för den som önskar en geografisk referens) och funderar över om jag ska ha