Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 11:23Vad är ett par sabbade broddar lr slöslitna HM-dubb mot en praktvurpa och riskera en skada? Säjfa.
Vad är ett par sabbade broddar lr slöslitna HM-dubb mot en praktvurpa och riskera en skada? Säjfa.
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 11:53När man läser sånt här blir man så glad att man bor i Skåne 🙂
När man läser sånt här blir man så glad att man bor i Skåne 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 12:19Skåne, skåne, fina härliga skåne(där är jag är uppväxt :-)kanske det förklarar grejen;)))
Det blev broddar på, hela vägen i ett ca75min löp-o-gå-pass.
Solen sken, snön glänste vackert och istapparna lossnade från sina fästen. Löpning är en naturupplevel
Skåne, skåne, fina härliga skåne(där är jag är uppväxt :-)kanske det förklarar grejen;)))
Det blev broddar på, hela vägen i ett ca75min löp-o-gå-pass.
Solen sken, snön glänste vackert och istapparna lossnade från sina fästen. Löpning är en naturupplevel
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 13:23Å tänk, jag som är glad för varje skånsk "vinter" jag slipper ....
Å tänk, jag som är glad för varje skånsk "vinter" jag slipper ....
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 13:48Instämmer i att vintern ofta är kass, men tänk på den tidiga våren...... 😀
Instämmer i att vintern ofta är kass, men tänk på den tidiga våren...... 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 14:12Tomas, håller med dig om att broddar och liknande används lite väl mycket i allmänhet men nu, eller nyss egentligen eftersom det är mindre halt idag, är hela Luleå ett enda sammanhängande isparti med en tunn film av smältvatten på. Inte ens min perfekta t
Tomas, håller med dig om att broddar och liknande används lite väl mycket i allmänhet men nu, eller nyss egentligen eftersom det är mindre halt idag, är hela Luleå ett enda sammanhängande isparti med en tunn film av smältvatten på. Inte ens min perfekta t
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 14:37Det är ju den här tiden på året som dubbade skor (har inte testat lösa broddar) gör sig allra bäst. När det är snö och flera minusgrader är det sällan halt. Fryst smältvatten är det allra lurigaste underlaget.
Det är otroligt trist att lyssna på dubbarna
Det är ju den här tiden på året som dubbade skor (har inte testat lösa broddar) gör sig allra bäst. När det är snö och flera minusgrader är det sällan halt. Fryst smältvatten är det allra lurigaste underlaget.
Det är otroligt trist att lyssna på dubbarna
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 14:40Det kan väl inte vara vår om det inte varit vinter? 😉
Det kan väl inte vara vår om det inte varit vinter? 😉
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 14:43Joho då
Joho då
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 14:44Jag bodde i Linköping i 10 år och hade då förhoppningen om att uppleva inlandsklimat, visst var det lite mer vinter där men så stor skillnad var det ju verkligen inte. Men våren kommer ju flera veckor senare där uppe .... 🙂
Jag bodde i Linköping i 10 år och hade då förhoppningen om att uppleva inlandsklimat, visst var det lite mer vinter där men så stor skillnad var det ju verkligen inte. Men våren kommer ju flera veckor senare där uppe .... 🙂