Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 14:44Förresten, första vårtecknet från Skåne idag: En fästing. 😉
Jag vill ha vinter!
Förresten, första vårtecknet från Skåne idag: En fästing. 😉
Jag vill ha vinter!
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 14:48Men här blåser nästan lika mycket ... Annars tycker jag det bara regnar därnere, under den där "våren" iaf. Ingen snö som smälter, inget som känns som vår i luften.
Vi har haft en riktigt bra vinter, en hyfsad och en dålig i år. Men det varierar som övera
Men här blåser nästan lika mycket ... Annars tycker jag det bara regnar därnere, under den där "våren" iaf. Ingen snö som smälter, inget som känns som vår i luften.
Vi har haft en riktigt bra vinter, en hyfsad och en dålig i år. Men det varierar som övera
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 14:58Sant med vinden, dessa slättlandskap är hopplösa!
Men nu är verkligen våren här, solen skiner, marken håller på att torka upp och jag är ute och springer med betydligt mindre kläder än tidigare.
Bästa tiden på året 😀
Sant med vinden, dessa slättlandskap är hopplösa!
Men nu är verkligen våren här, solen skiner, marken håller på att torka upp och jag är ute och springer med betydligt mindre kläder än tidigare.
Bästa tiden på året 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 15:02Annars har vi några trä i Skåne att läa bakom.
Annars har vi några trä i Skåne att läa bakom.
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 15:04Var har ni gömt dem?
Jo i Göinge eller någonstans vid smålandsgränsen ...
Var har ni gömt dem?
Jo i Göinge eller någonstans vid smålandsgränsen ...
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 15:04Jag har några äppleträ på tomten.
Jag har några äppleträ på tomten.
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 15:06Vilken sort? Mormor körde mest på Viktoriaplommon, men de är inte heller mkt till vindfång, och pilevallarna verkar inte göra mkt nytta de heller ....
(Jo mormor gjorde delikata inlagda plommon).
Vilken sort? Mormor körde mest på Viktoriaplommon, men de är inte heller mkt till vindfång, och pilevallarna verkar inte göra mkt nytta de heller ....
(Jo mormor gjorde delikata inlagda plommon).
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 15:09Sådana jag äter!
Sådana jag äter!
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 15:09Låter som bra sort 🙂
Låter som bra sort 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 15:27Ja, jag har faktiskt inte funderat så mycket på vilken sort det är. Jag får väl gå ut med någon lämplig bok för artbestämning.
Ja, jag har faktiskt inte funderat så mycket på vilken sort det är. Jag får väl gå ut med någon lämplig bok för artbestämning.