Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 15:42Kör med icebugs. De är perfekta utom när det blir barmarkssträckor på asfalt eller betongplattor. Det låter så illa om dubbarna.
Kör med icebugs. De är perfekta utom när det blir barmarkssträckor på asfalt eller betongplattor. Det låter så illa om dubbarna.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 16:05Ja, jag kan tänka mig att spikar mot asfalt är ungefär som att dra naglarna mot svarta tavlan - rysningsframkallande.
Tror jag satsar på ett par nya dojor istället. Har bara ett par och det är väl alldeles för lite...?
Ja, jag kan tänka mig att spikar mot asfalt är ungefär som att dra naglarna mot svarta tavlan - rysningsframkallande.
Tror jag satsar på ett par nya dojor istället. Har bara ett par och det är väl alldeles för lite...?
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 16:25Man kan aldrig ha för många skor... 😉
Man kan aldrig ha för många skor... 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 17:29"I did not have three thousand pairs of shoes, I had one thousand and sixty. "
Citat från Imelda Marcos
"I did not have three thousand pairs of shoes, I had one thousand and sixty. "
Citat från Imelda Marcos
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 18:50Intressant att läsa om broddar och dylikt. Precis köpt ett par på rekommendation (köpte på Löplabbet). Jag får se hur mycket jag springer ute men jag vill i alla fall ha möjligheten. Springer nästan uteslutande på asfalt. I helgen, dagen efter regn, var d
Intressant att läsa om broddar och dylikt. Precis köpt ett par på rekommendation (köpte på Löplabbet). Jag får se hur mycket jag springer ute men jag vill i alla fall ha möjligheten. Springer nästan uteslutande på asfalt. I helgen, dagen efter regn, var d
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 21:58Jag har kört både broddar och dubbade skor. Broddar fungerar för mig men jag kanske hade turen att hitta ett par som satt bra. De fungerar för plattlöpning på cykelvägar och grusvägar och liknande.
Sen har jag ett par Icebugs sedan ifjol. De ger bättre g
Jag har kört både broddar och dubbade skor. Broddar fungerar för mig men jag kanske hade turen att hitta ett par som satt bra. De fungerar för plattlöpning på cykelvägar och grusvägar och liknande.
Sen har jag ett par Icebugs sedan ifjol. De ger bättre g
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 22:16Jag springer ALDRIG på asfalt längre!
Efter det att jag har kommit tillbaka från min stressfraktur så har jag blivit förbjuden att springa på bland annat asfalt då det är dåligt för till exempel knän. (Det blir ju liksom "stötigare" i kroppen) Så jag tyc
Jag springer ALDRIG på asfalt längre!
Efter det att jag har kommit tillbaka från min stressfraktur så har jag blivit förbjuden att springa på bland annat asfalt då det är dåligt för till exempel knän. (Det blir ju liksom "stötigare" i kroppen) Så jag tyc
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 22:21Jag har i princip bara asfalt att välja på om jag inte ska ta mig en bit bort och då faller enkelheten med att "bara springa ut". Jag tränar dessutom för lopp som nästan uteslutande går på asfalt. Märkte visserligen när jag sprang på elljusspår i helgen a
Jag har i princip bara asfalt att välja på om jag inte ska ta mig en bit bort och då faller enkelheten med att "bara springa ut". Jag tränar dessutom för lopp som nästan uteslutande går på asfalt. Märkte visserligen när jag sprang på elljusspår i helgen a