Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:58Muuuuh!
Muuuuh!
Quote from Lars Ekegård on 13 May 2010, 20:38Har också kört med den i Italien och på Mallis när det blir många, varma och långa dagar som brukar kunna ge problem och tycker den funkar bra och håller tråkigheter borta.
Har också kört med den i Italien och på Mallis när det blir många, varma och långa dagar som brukar kunna ge problem och tycker den funkar bra och håller tråkigheter borta.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:04Helosan och Idi Amin-salva har jag kört med innan.
Men Assos är hittills överlägsen. Kul att höra lite andra erfarenheter.
Helosan och Idi Amin-salva har jag kört med innan.
Men Assos är hittills överlägsen. Kul att höra lite andra erfarenheter.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:10Idi Amin salva, är det tigerbalsam så du får babianarschlee?
Idi Amin salva, är det tigerbalsam så du får babianarschlee?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:21Var går gränsen i cykeltimmar innan ni ens börjar fundera på att smörja in era sk.juver.
Juver förresten, ska det inte heta juverten?
Var går gränsen i cykeltimmar innan ni ens börjar fundera på att smörja in era sk.juver.
Juver förresten, ska det inte heta juverten?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:24Jag gillar inte sittsår så det gör jag i samband med att jag byter om.
Det omständligt att stå i vägkanten och smörja in arschleeet.
Jag gillar inte sittsår så det gör jag i samband med att jag byter om.
Det omständligt att stå i vägkanten och smörja in arschleeet.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:35Smörjer ni byxan eller röva? (eller både och..)
Smörjer ni byxan eller röva? (eller både och..)
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:37Vi brukar träffas 10 min innan rundan och hjälpa varandra med insmetandet. Inte för att det behövs utan för att vi gillar det. Gör inte alla så?
Nä, jag brukar smörja in mig inför första rundan efter den runda då jag fick problem. Händer ganska sällan me
Vi brukar träffas 10 min innan rundan och hjälpa varandra med insmetandet. Inte för att det behövs utan för att vi gillar det. Gör inte alla så?
Nä, jag brukar smörja in mig inför första rundan efter den runda då jag fick problem. Händer ganska sällan me
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 23:03Hva snakker i om. Jeg mener problemet forsvant sammen med leder lappen i buksen for 20 år siden.
Nu er paddingen syntetisk og antibaktriel, og behovet er ikke til stede.Jeg trenger inte smøre inn mine JUVELER før start. 😀
Men jeg er ganske tykkhu
Hva snakker i om. Jeg mener problemet forsvant sammen med leder lappen i buksen for 20 år siden.
Nu er paddingen syntetisk og antibaktriel, og behovet er ikke til stede.
Jeg trenger inte smøre inn mine JUVELER før start. 😀
Men jeg er ganske tykkhu
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 06:16Det beror på hur ofta&länge du cyklar och väderleken.
Det beror på hur ofta&länge du cyklar och väderleken.