Quote from Charlotte Skoglund on 14 May 2010, 08:16hmm testade vitt vasselin första gången förra sommaren...tredje dagen med 30+ mil resulterade i viss påverkan på min fina rumpa. fick då låna lite vasselin & vilken underbar skillnad, rumpan bara dansade fram....
Så om jag vet att det är uruselt väder el
hmm testade vitt vasselin första gången förra sommaren...tredje dagen med 30+ mil resulterade i viss påverkan på min fina rumpa. fick då låna lite vasselin & vilken underbar skillnad, rumpan bara dansade fram....
Så om jag vet att det är uruselt väder el
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 08:24David;
Idi Amin-salva = Idominsalva (en lokal travesti i familjen). Tigerbalsam i ändalykten med omnejd provar nog de flesta ingen, eller bara en gång...
David;
Idi Amin-salva = Idominsalva (en lokal travesti i familjen). Tigerbalsam i ändalykten med omnejd provar nog de flesta ingen, eller bara en gång...
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 12:56Annars var Trauferil eller Capsolin som byxsalva något av ett "NooBtest" förr.
Annars var Trauferil eller Capsolin som byxsalva något av ett "NooBtest" förr.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 18:41Trafuril var fint, gärna utblandad med Tigerbalsam på huden. Trafuril förbjöds i början av 1990-talet tror jag.
Minns att man fick en fin röd färg/rodnad av den. Gällde bara att hålla den på rätt kroppsdelar.
Trafuril var fint, gärna utblandad med Tigerbalsam på huden. Trafuril förbjöds i början av 1990-talet tror jag.
Minns att man fick en fin röd färg/rodnad av den. Gällde bara att hålla den på rätt kroppsdelar.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 18:59Tack o lov så har jag klarat mig utan linement och bara kört med Theranyl vid några få tillfällen.
Bättre att värma upp.
Tack o lov så har jag klarat mig utan linement och bara kört med Theranyl vid några få tillfällen.
Bättre att värma upp.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 19:16Bra Charlotta! Alltid lika träffsäker!
Har just kört 8 mil i ösregn utan cremen (glömde).
Applicerade efter hemkomst och dusch. Har blivit 40 mil denna vecka, så det har sitt pris. Tycker fortfarande att den klår pattesalvor å annat. Men vad finns som är
Bra Charlotta! Alltid lika träffsäker!
Har just kört 8 mil i ösregn utan cremen (glömde).
Applicerade efter hemkomst och dusch. Har blivit 40 mil denna vecka, så det har sitt pris. Tycker fortfarande att den klår pattesalvor å annat. Men vad finns som är
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 19:24Harald Nyborg men det går lika bra med Helosan. Ungefär samma sörja
Harald Nyborg men det går lika bra med Helosan. Ungefär samma sörja
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 19:38För egen del behövs smörjning endast en handfull (nä, det avser inte mängden gegga per applicering) gånger per säsong. Och det även om jag cyklar mycket.
Fast som en bekant sa (äckelmagade som jag själv bör sluta läsa här): Varför smörja in den enda krop
För egen del behövs smörjning endast en handfull (nä, det avser inte mängden gegga per applicering) gånger per säsong. Och det även om jag cyklar mycket.
Fast som en bekant sa (äckelmagade som jag själv bör sluta läsa här): Varför smörja in den enda krop
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 19:41Ja, bölder är trevliga att ha.
Ja, bölder är trevliga att ha.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 19:43Varför är det bara manliga stjärtsmörjare i tråden?
Har inte de kvinnliga samma problem?Kom på en sak, hos de manliga cyklisterna så kan det medföra pungsvett att cykla länge,
vad kallas det hos en kvinnlig cyklist?
Varför är det bara manliga stjärtsmörjare i tråden?
Har inte de kvinnliga samma problem?
Kom på en sak, hos de manliga cyklisterna så kan det medföra pungsvett att cykla länge,
vad kallas det hos en kvinnlig cyklist?