Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 20:50F-n, dessutom plitade jag ner det i onödan. Hur som helst, ser ungefär ut som det gör på schampoflaskan. Men så har jag druckit vin också.
F-n, dessutom plitade jag ner det i onödan. Hur som helst, ser ungefär ut som det gör på schampoflaskan. Men så har jag druckit vin också.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 20:50Står det på nåt begripligt språk som kanske du kan dela med dig av (L)? Jag talar alltid gott om din sadelskola till alla som har problem - oavsett problemets art.
Edit: Äh, det va ju en sida till som jag inte hade läst. Pffffffff...
Står det på nåt begripligt språk som kanske du kan dela med dig av (L)? Jag talar alltid gott om din sadelskola till alla som har problem - oavsett problemets art.
Edit: Äh, det va ju en sida till som jag inte hade läst. Pffffffff...
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 20:50Charlotta - det är nog mentholen, spriten och det där C.I. 42051 som skapar pirret.
Charlotta - det är nog mentholen, spriten och det där C.I. 42051 som skapar pirret.
Quote from Rasmus Olsson on 14 May 2010, 20:51Charlotta, förväxla nu inte krämen med schampot eller för guds skull med vinet.
Charlotta, förväxla nu inte krämen med schampot eller för guds skull med vinet.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 20:51Verkar vara helt ok att äta eftersom det finns inga farliga E-nummer med.
Verkar vara helt ok att äta eftersom det finns inga farliga E-nummer med.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 20:51Hmm - jag sa ju till om spriten, Charlotta.
Hmm - jag sa ju till om spriten, Charlotta.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 20:51Martin: Ungefär som resultatet av en krogrunda alltså.
Martin: Ungefär som resultatet av en krogrunda alltså.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 20:51Kom på en sak, hos de manliga cyklisterna så kan det medföra pungsvett att cykla länge,
vad kallas det hos en kvinnlig cyklist?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kom på en sak, hos de manliga cyklisterna så kan det medföra pungsvett att cykla länge,
vad kallas det hos en kvinnlig cyklist?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 20:53K.B: Marsch över till singelgruppen!
K.B: Marsch över till singelgruppen!
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 20:53Hur kom du på det?
Hur kom du på det?