Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bara att du skrivit här är en bra början!

Det tar längre tid än du vill men det kommer att funka igwn. Tjejmilen är väl ett bra mål och det finns gott om träningsprogram.

Jag följde din rapportering här förut och känner mig helt säker på att du kommer i

Enligt min erfarenhet tar det några veckor, sedan är man tillbaka (min nivå är milen runt 50 min och 2 mil som längsta distans; är man bättre är det säkert svårare). När jag började springa i juni 2011 hade jag knappt sprungit med någon reda sedan augusti

Heja Josefine!

Nu är det många som har läst din tråd och håller tummarna för dig och din träning, klart du fixar det (t+)

Jag brukar tycka det är rätt trevligt att börja om. Man har sällan valt att hamna i det läget själv, men när jag väl hamnar där försöker jag vända det till något positivt.
Då kan jag släppa kraven på prestation för ett tag och testa runt lite, göra nya o

Ja, strunta i klockan och kilometrarna. Just nu finns det bara en sak som gäller - hitta tillbaka till glädjen med träningen som gör det till en vana du inte vill vara utan.

Och det finns goda nyheter. Det är nämligen vår i luften. Kvällarna blir ljusare

Tack för alla inlägg och pepp.
Jag ska försöka ta små steg och inte sätta för höga krav på mig själv.
Ikväll när jag kommer hem får jag snöra på mig skorna och ge mig ut en stund så får vi se hur långt och länge, mest för att försöka hitta en skön känsla

Hej jag behöver pepp.

Pepp!

när ska man löpa

Gabriella, vi är så olika och tidpunkten kanske måste anpassas till övriga livet så det är upp till dig när du ska träna. Bestäm att göra nåt tre dagar i veckan men inte dagar efter varandra. Jogga eller promenera till en början, du kanske ska testa att g