Quote from Elias Engqvist on 17 April 2012, 15:39Om det är springa du vill göra. Två saker som funkar för mig då jag är lite seg (eller vädret är tråkigt):
1) Spring på ett för dig inspirerande ställe. Bor du i ett tråkigt område - ta cykeln eller bilen/bussen till ett inspirerande ställe att springa!
Om det är springa du vill göra. Två saker som funkar för mig då jag är lite seg (eller vädret är tråkigt):
1) Spring på ett för dig inspirerande ställe. Bor du i ett tråkigt område - ta cykeln eller bilen/bussen till ett inspirerande ställe att springa!
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 16:09Jag har av olika anledningar varit tvungen att "komma tillbaka" några gånger. Dels när jag återtagit löpningen efter var och en av de tre graviditeterna och nu senast när jag opererade knät och läkningen inte alls funkade. Den senaste återhämtningen har v
Jag har av olika anledningar varit tvungen att "komma tillbaka" några gånger. Dels när jag återtagit löpningen efter var och en av de tre graviditeterna och nu senast när jag opererade knät och läkningen inte alls funkade. Den senaste återhämtningen har v
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 16:24Louise
TACK för att du delade med dig!
Vad härligt att du lyckats ta dig tillbaka!
Det svåraste är just det att inte sätta för höga mål
Man känner sig ju bara såå värdelös när man inte orkar mer än 3 km, och då veta att man sprang en mara förra året.. det
Louise
TACK för att du delade med dig!
Vad härligt att du lyckats ta dig tillbaka!
Det svåraste är just det att inte sätta för höga mål
Man känner sig ju bara såå värdelös när man inte orkar mer än 3 km, och då veta att man sprang en mara förra året.. det
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 17:08Åh det är så svårt att inte bara tänka på hur bra man brukade vara! Jag gör det hela tiden, trots att det nu börjar bli ganska länge sedan jag var på topp. Jag tror det är bra tips som några sagt att träna något annat där du inte har så mycket att jämföra
Åh det är så svårt att inte bara tänka på hur bra man brukade vara! Jag gör det hela tiden, trots att det nu börjar bli ganska länge sedan jag var på topp. Jag tror det är bra tips som några sagt att träna något annat där du inte har så mycket att jämföra
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 18:44Själv har jag sprungit regelbundet sedan jag var cirka åtta år. Alltså typ hela mitt liv. Var verkligen på gång denna säsongen igen. sprang göteborgsvarvet på 1.38 förra året och i år var det sub 1.30 som gällde. Träningen gick bra, allt flöt på. Målet sk
Själv har jag sprungit regelbundet sedan jag var cirka åtta år. Alltså typ hela mitt liv. Var verkligen på gång denna säsongen igen. sprang göteborgsvarvet på 1.38 förra året och i år var det sub 1.30 som gällde. Träningen gick bra, allt flöt på. Målet sk
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 21:19jag ska jobba så jag får bettre kondis
jag ska jobba så jag får bettre kondis