Quote from Guest on 21 October 2008, 06:13Jag har alltid varit våldsamt ointresserad av löpning och jogging, tyckt att det var svettigt, jobbigt och ganska tråkigt.
Så idag var det något som sa *ping* inne i mig, och jag blev plötsligt väldigt sugen på att kunna springa snabbt och länge. Jag ve
Jag har alltid varit våldsamt ointresserad av löpning och jogging, tyckt att det var svettigt, jobbigt och ganska tråkigt.
Så idag var det något som sa *ping* inne i mig, och jag blev plötsligt väldigt sugen på att kunna springa snabbt och länge. Jag ve
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 06:23När jag var på huvudstadsvisit i helgen ville jag pröva att "springa" runt Råstasjön. Jag gjorde det. "Springa" var väl inte alls rätt ord egentligen, då det mest var fråga om någon slags släpfotsjogg.. men det var SÅ roligt att komma fram till skiljeväge
När jag var på huvudstadsvisit i helgen ville jag pröva att "springa" runt Råstasjön. Jag gjorde det. "Springa" var väl inte alls rätt ord egentligen, då det mest var fråga om någon slags släpfotsjogg.. men det var SÅ roligt att komma fram till skiljeväge
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 07:21Kör på... ta det lugnt och kör i ditt tempo... heja heja...
Kör på... ta det lugnt och kör i ditt tempo... heja heja...
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 07:37Ja Funbeat kan verkligen ställa till det. Jag har precis det där begäret, att springa fort och länge. Det är en bit kvar, men nu, två månader senare, springer jag i alla fall länge, bortåt en timme, eller mer.
Jag citerar återigen Lady Godiva, som skrev i
Ja Funbeat kan verkligen ställa till det. Jag har precis det där begäret, att springa fort och länge. Det är en bit kvar, men nu, två månader senare, springer jag i alla fall länge, bortåt en timme, eller mer.
Jag citerar återigen Lady Godiva, som skrev i
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2008, 07:59LG o Mika: Inte fortare än du kan tänka dig göra om det i morgon - oj ni måste vara såna där planerande långsiktiga människor - jag tänker snarare: Det här var kul - jag ger allt nu för det är så kul så får vi se hur det går i morgon... Men det viktigaste
LG o Mika: Inte fortare än du kan tänka dig göra om det i morgon - oj ni måste vara såna där planerande långsiktiga människor - jag tänker snarare: Det här var kul - jag ger allt nu för det är så kul så får vi se hur det går i morgon... Men det viktigaste
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 08:20Kul att ni hittat känslan! När man väl hittat den en gång hittar man den lättare igen. På tre veckor har man utvecklat en vana och så helt plötsligt har det gått ett halvår och man frågar Funbeat kollektivet om hur man springer intervaller. Löpning är en
Kul att ni hittat känslan! När man väl hittat den en gång hittar man den lättare igen. På tre veckor har man utvecklat en vana och så helt plötsligt har det gått ett halvår och man frågar Funbeat kollektivet om hur man springer intervaller. Löpning är en
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 11:29Ja!
Visst är det roligt att kunna!
Välkommen i gänget!Själv började jag springa nån gång i februari i år,
efter att inte ha sprungit sen nian.Lite längre, så försiktigt man kan.
Men jag måste erkänna,
ibland bara fortsätter man för att det är så rolig
Ja!
Visst är det roligt att kunna!
Välkommen i gänget!
Själv började jag springa nån gång i februari i år,
efter att inte ha sprungit sen nian.
Lite längre, så försiktigt man kan.
Men jag måste erkänna,
ibland bara fortsätter man för att det är så rolig
Quote from Jan Lundquist on 21 October 2008, 13:45Jag började också springa i februari i år. Jag blev till slut indoktrinerad härifrån. Det kom upp den ena solskenshistorian med genomförda 5-kilometrar och milar och pers och PB och när jag förstått vad det var för något ville jag också vara med och leka
Jag började också springa i februari i år. Jag blev till slut indoktrinerad härifrån. Det kom upp den ena solskenshistorian med genomförda 5-kilometrar och milar och pers och PB och när jag förstått vad det var för något ville jag också vara med och leka
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 13:51Välkommen tillbaka i spåret sen, Miss Possible!
Välkommen tillbaka i spåret sen, Miss Possible!
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 14:07Länken Mika postade verkade bra, den ska jag modifiera lite och prova. Jag vill inte binda mig till 3 gånger i veckan, utan ha det som ett lustfyllt sidoprojekt till min övriga träning.
Det är så otroligt sporrande med sånt här positivt gensvar, jätteta
Länken Mika postade verkade bra, den ska jag modifiera lite och prova. Jag vill inte binda mig till 3 gånger i veckan, utan ha det som ett lustfyllt sidoprojekt till min övriga träning.
Det är så otroligt sporrande med sånt här positivt gensvar, jätteta