Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAtt börja springa
You need to log in to create posts and topics.

U Go Girl!

Var själv övertygat anti till att springa. bara tanken gorde ont i kroppen. Körde diverse alternativ till kondotionsträning. Nu efter snart två år av jogging gorde jag precis en riktigt kuperad mil på 50 min. Då känner man sig löjligt nöjd i f

heja mia j! starkt jobbat! du kommer att bli förvånad över hur snabbt det går att bli bättre, och biten! 🙂

Jag tänker på en sak. Tat lugnt! Det är bättre med träning som blir av än träning som uteblir på grund av att man tröttnar eller att man blir skadad. I början blir man starkare för snabbt för sitt eget bästa. Lungor, hjärta och muskler blir starka för sna

Du har så rätt sonik. Jag tänkte mig inte riktigt för då jag skrev hur jag bara kutade på - iofs stämmer det men jag har sprungit i 30 år. För er nyfrälsta gäller precis som sonik skriver!

> Inte fortare än du kan tänka dig göra om det i morgon - oj ni måste vara såna där planerande långsiktiga människor

Japp, vi är såna där läskiga typer som hade tänkt kunna springa när vi blir så gamla att de flesta jämnåriga har rullator eller kryckor.

Förra veckan var jag sur över att det inte gick så bra och funderade på att ge upp, har bara joggat en månad. Läste då Lady Godiva i en tråd med de bevingade orden som nämns ovan. Så mycket bättre det kändes!

Bra att du inte gav upp! (t+)

Miaj vad roligt att du gillade att springa helt plötsligt ,vad bra att du blev inspirerad, fortsätt så ;9

hmm.
minns tydligt att jag såg sonik springa sisådär en 4 mil eller så, bara för att det var roligt.
så tror honom inte när han säger att han är försiktig

pia jo där ser man , springa är bra