Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 20:0660+ är väl ingenting. Kolla H70-gubbarnas tempotider. Uj uj!
60+ är väl ingenting. Kolla H70-gubbarnas tempotider. Uj uj!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 20:08Janne K och Christer N som är 60+ hävdar sig bra i "seniorklassen".
Janne K och Christer N som är 60+ hävdar sig bra i "seniorklassen".
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 20:15Ok, man får väl se det som så att det finns hopp även för mig
Ok, man får väl se det som så att det finns hopp även för mig
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 20:17Men är det mycket lättare i grupp?
Jag är bra seg i dom farterna efter 5-6mil när jag kör själv.
Men är det mycket lättare i grupp?
Jag är bra seg i dom farterna efter 5-6mil när jag kör själv.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 20:22Janne var huvudmotor i 7:14-gänget på VingelRundan för ett par år sedan.
Janne var huvudmotor i 7:14-gänget på VingelRundan för ett par år sedan.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 20:25Respekt... Jag får skylla på min kycklingben.
Har man tidigare nästan enbart tränat överkroppen så får man skylla sig själv, det är benen som ger sig tyvärr.
Respekt... Jag får skylla på min kycklingben.
Har man tidigare nästan enbart tränat överkroppen så får man skylla sig själv, det är benen som ger sig tyvärr.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 22:53Ja, det är mycket lättare i grupp.
Ja, det är mycket lättare i grupp.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 08:59Det är även mycket roligare att köra i grupp!
Det är även mycket roligare att köra i grupp!
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 09:22P-A L: Jag får väl gå med i CK Uni om något år när jag eventuellt flyttar hem så jag får åka med lite riktiga cyklister 😀
P-A L: Jag får väl gå med i CK Uni om något år när jag eventuellt flyttar hem så jag får åka med lite riktiga cyklister 😀
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 21:18Jens! Om du har möjlighet att köra ett träningspass nästa gång du är i Uppsala, så är du varmt välkommen att köra med oss. Vi hörs!
Jens! Om du har möjlighet att köra ett träningspass nästa gång du är i Uppsala, så är du varmt välkommen att köra med oss. Vi hörs!