Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 11:59Fläsket syns i tajts.
Fläsket syns i tajts.
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 12:00Är det inte fläsket som ska brännas när du cyklar?
Är det inte fläsket som ska brännas när du cyklar?
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 12:13Nä, du har inte provat det, Susse och inte förrän du har provat det ska du dissa de som säger att du snart kommer att närma dig 30 km/h. Framförallt ska du inte dissa dig själv på det sätt du gör för du bara förstör för dig när du gör det. Du vill bli sna
Nä, du har inte provat det, Susse och inte förrän du har provat det ska du dissa de som säger att du snart kommer att närma dig 30 km/h. Framförallt ska du inte dissa dig själv på det sätt du gör för du bara förstör för dig när du gör det. Du vill bli sna
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 12:27Dags för mental träning! 🙂
Dags för mental träning! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 12:39Absolut! Det är jätteviktigt! Jag tycker att det funkar skitbra att cykla med någon/några som är lite starkare och snabbare så man får slita för att hänga med och sedan variera med att cykla med någon/några som inte är lika starka ibland så man får känna
Absolut! Det är jätteviktigt! Jag tycker att det funkar skitbra att cykla med någon/några som är lite starkare och snabbare så man får slita för att hänga med och sedan variera med att cykla med någon/några som inte är lika starka ibland så man får känna
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 12:43Jag oroar mig inte så mycket över min snittfart men det är riktigt roligt att läsa alla tipsen som kan ge förbättringar.
Jag tror jag harvar på ett tag till på min tunga cykel med tjockdäck och fladderjacka. Sen när jag känner att det går trögt så köper
Jag oroar mig inte så mycket över min snittfart men det är riktigt roligt att läsa alla tipsen som kan ge förbättringar.
Jag tror jag harvar på ett tag till på min tunga cykel med tjockdäck och fladderjacka. Sen när jag känner att det går trögt så köper
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 13:27Gläden kan finnas där oavsett utrustning, men det är skön känsla att ha rätt utrustning. Har du gjort den resan/upptäckten går du sällan tillbaka.
Gläden kan finnas där oavsett utrustning, men det är skön känsla att ha rätt utrustning. Har du gjort den resan/upptäckten går du sällan tillbaka.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 15:57Det är det jag är rädd för! Det blir dyrt.
Det är det jag är rädd för! Det blir dyrt.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 16:34Du har bättre balans på en racer.
Dags att uppgradera till racer.
Du har bättre balans på en racer.
Dags att uppgradera till racer.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 17:55Susse, jag förstår precis vad du menar, det tar en h-a tid att bli snabb och det gör ruskigt ont (på många ställen) att åka cykel fort. Jag är lite snabbare än du, jag har bra kondition efter 30 års löpning men jag blir ruskigt frånåkt på cykel och det g
Susse, jag förstår precis vad du menar, det tar en h-a tid att bli snabb och det gör ruskigt ont (på många ställen) att åka cykel fort. Jag är lite snabbare än du, jag har bra kondition efter 30 års löpning men jag blir ruskigt frånåkt på cykel och det g