Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 11:29Jag hör väldigt mycket "jag kan inte" just nu. Har du testat att cykla på en racer och jämfört mot en hybrid? Har du testat att cykla racer i en klunga? Har du testat att göra det återkommande gånger under flera månader? Gör det först innan du begränsar d
Jag hör väldigt mycket "jag kan inte" just nu. Har du testat att cykla på en racer och jämfört mot en hybrid? Har du testat att cykla racer i en klunga? Har du testat att göra det återkommande gånger under flera månader? Gör det först innan du begränsar d
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 11:46Precis! Tight och utan fladder! Du tappar ju lätt 2 km/h i snitt med en jacka som fladdrar något. (Beror så klart på hastighet, men det är helt klart påtagligt)
Precis! Tight och utan fladder! Du tappar ju lätt 2 km/h i snitt med en jacka som fladdrar något. (Beror så klart på hastighet, men det är helt klart påtagligt)
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 11:47glöm inte att man måste ha rakade ben också det räcker inte med hojj å kläder 🙂
glöm inte att man måste ha rakade ben också det räcker inte med hojj å kläder 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 11:49Magnus, är det därför jag är långsam?
Magnus, är det därför jag är långsam?
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 11:51Bruse, dina svarta strumpor minskar snittet med 0.75 också 😉
Bruse, dina svarta strumpor minskar snittet med 0.75 också 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 11:53Raka benen kan jag göra, men inte fjolla till det med discostrumpor. Svart är snyggt, svart är praktiskt, svart ser snabbt ut.
Raka benen kan jag göra, men inte fjolla till det med discostrumpor. Svart är snyggt, svart är praktiskt, svart ser snabbt ut.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 11:56Var hittar man tajta jackor? Ska dom vara jätte tajta? 🙂
haha varför "ska" man inte ha svarta strumpor?
Var hittar man tajta jackor? Ska dom vara jätte tajta? 🙂
haha varför "ska" man inte ha svarta strumpor?
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 11:57För då kommer stilpolisen å tar dig.
Fåneri med andra ord.
Tajta cykeljackor finner man enklast i cykelbutiker.
För då kommer stilpolisen å tar dig.
Fåneri med andra ord.
Tajta cykeljackor finner man enklast i cykelbutiker.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 11:58Stilpolisen kommer farandes....
Stilpolisen kommer farandes....
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 11:59Haha, nä jag har inte provat något av det Charlotta.
Haha, nä jag har inte provat något av det Charlotta.