Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 10:59Med en racer är du snart uppe i 30..
Med en racer är du snart uppe i 30..
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:01Köp den där racern som du sucktar efter så får du upp snitthastigheten lite./ harry
Köp den där racern som du sucktar efter så får du upp snitthastigheten lite./ harry
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:06Rom byggdes inte på en dag... 🙂
Det är väl inte bara att ha bra kondition.
Ju mer man cyklar desto bekvämare blir man i sadeln och tekniken förbättras. Jag åker 3-4 km/h fortare denna våren jämfört med förra våren.
Så det är nog bara att nöta mil, så g
Rom byggdes inte på en dag... 🙂
Det är väl inte bara att ha bra kondition.
Ju mer man cyklar desto bekvämare blir man i sadeln och tekniken förbättras. Jag åker 3-4 km/h fortare denna våren jämfört med förra våren.
Så det är nog bara att nöta mil, så g
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:14Det handlar om teknik också. Hur gör du när du cyklar uppför? Har du möjlighet att cykla med andra så gör det. Sluta stirra dig blind på hastighetsmätaren, den spelar ändå noll roll i det här läget. Lär dig cykla i backar, hitta känslan, experimentera me
Det handlar om teknik också. Hur gör du när du cyklar uppför? Har du möjlighet att cykla med andra så gör det. Sluta stirra dig blind på hastighetsmätaren, den spelar ändå noll roll i det här läget. Lär dig cykla i backar, hitta känslan, experimentera me
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 11:16Lyssna på Charlotta, hon är min PT.
Lyssna på Charlotta, hon är min PT.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:19Det är väldigt scary
Det är väldigt scary
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:30Charlotta, jag brukar ligga på 80-90 i kadens. Fick tipset att trampa tungt uppför med låg kadens för att bygga muskler.
Charlotta, jag brukar ligga på 80-90 i kadens. Fick tipset att trampa tungt uppför med låg kadens för att bygga muskler.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:33.
.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:33Ok. Men då blir det långsamt och tungt tills du har byggt musklerna.
Ok. Men då blir det långsamt och tungt tills du har byggt musklerna.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:34Ok, jag fattar.
Ok, jag fattar.