Quote from Guest on 10 June 2012, 14:04Vilken taktik ska man ha? Trampa på mera för att få mera fart inför nästa uppförsbacke, eller vila sig för att få mera energi?
Vilken taktik ska man ha? Trampa på mera för att få mera fart inför nästa uppförsbacke, eller vila sig för att få mera energi?
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 14:14Ligger du först i en klunga så rekommenderar jag att du trampar annars får du nog höra från dom bakom,men ligger du själv så kör som du känner för samt hur det ser ut efter nedförskörningen.
Ligger du först i en klunga så rekommenderar jag att du trampar annars får du nog höra från dom bakom,men ligger du själv så kör som du känner för samt hur det ser ut efter nedförskörningen.
Quote from Rasmus Olsson on 10 June 2012, 14:14Det första såklart. Och speciellt om du ligger först i en klung!
Det första såklart. Och speciellt om du ligger först i en klung!
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 14:56Trampa, men du behöver ju inte pressa på som en tok.
Trampa, men du behöver ju inte pressa på som en tok.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 15:47Händerna ner i bocken och ev. fingarna på bromshantagen om det kurvigt.
Händerna ner i bocken och ev. fingarna på bromshantagen om det kurvigt.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 17:15"Vilken taktik ska man ha? Trampa på mera för att få mera fart inför nästa uppförsbacke, eller vila sig för att få mera energi? "
Det går inte att svara på bara så där. Det beror helt på. Är det ett långlopp typ Sverigetempot eller är du själv ute och tr
"Vilken taktik ska man ha? Trampa på mera för att få mera fart inför nästa uppförsbacke, eller vila sig för att få mera energi? "
Det går inte att svara på bara så där. Det beror helt på. Är det ett långlopp typ Sverigetempot eller är du själv ute och tr
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 18:34Jag menar rent generellt. Vinner man på att trampa på i nedförsbackarna eller är det bättre att vila sig och trampa på mer när det går uppför istället?
Jag menar rent generellt. Vinner man på att trampa på i nedförsbackarna eller är det bättre att vila sig och trampa på mer när det går uppför istället?
Quote from Rasmus Olsson on 10 June 2012, 18:57Vad tror du själv?
Vad tror du själv?
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 19:00Är det en brant backe så lönar det sig inta att trampa.
Är det en brant backe så lönar det sig inta att trampa.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 19:02Hur många graders lutning räknas som brant?
Hur många graders lutning räknas som brant?