Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 21:55Nästa gång börjar jag loppet med en vattendunk på ryggen
Bara den inte är större än 0.5 l.
Och ska jag vara helt ärlig så kör jag efter följande. Vila uppför, stå på utför.
Vänligen
P.
Nästa gång börjar jag loppet med en vattendunk på ryggen
Bara den inte är större än 0.5 l.
Och ska jag vara helt ärlig så kör jag efter följande. Vila uppför, stå på utför.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 11:53Det er bare profsen som kaster flasker, papir, plast, og annet skitt . Vi amatører kaster intet ifra oss i naturen. Klarer vi å ta det med ut, så går det fint å ta det med tomt tilbake.
Hvordan ser det ut etter VR.
Det er bare profsen som kaster flasker, papir, plast, og annet skitt . Vi amatører kaster intet ifra oss i naturen. Klarer vi å ta det med ut, så går det fint å ta det med tomt tilbake.
Hvordan ser det ut etter VR.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 22:15"Det er bare profsen som kaster flasker, papir, plast, og annet skitt . Vi amatører kaster intet ifra oss i naturen. Klarer vi å ta det med ut, så går det fint å ta det med tomt tilbake.
Hvordan ser det ut etter VR."
Du vet det är många "proffs" som cyk
"Det er bare profsen som kaster flasker, papir, plast, og annet skitt . Vi amatører kaster intet ifra oss i naturen. Klarer vi å ta det med ut, så går det fint å ta det med tomt tilbake.
Hvordan ser det ut etter VR."
Du vet det är många "proffs" som cyk
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 11:00Man kan ju även tömma vattenflaskan utan att slänga den.
Man kan ju även tömma vattenflaskan utan att slänga den.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 11:18Jag måste erkänna att jag tappade skräp den här gången, fingrarna var så stelfrusna efter ett tag att det var tji att få ner det i fickan trots ihärdiga försök.
Jag måste erkänna att jag tappade skräp den här gången, fingrarna var så stelfrusna efter ett tag att det var tji att få ner det i fickan trots ihärdiga försök.
Quote from Rasmus Olsson on 17 June 2012, 13:08Fredrik, den mängden miljöpåverkan omslaget till din bar du tappade, är försumbar i jämförelse med vad en bil släpper ut på de där 30 milen.
Fredrik, den mängden miljöpåverkan omslaget till din bar du tappade, är försumbar i jämförelse med vad en bil släpper ut på de där 30 milen.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:44Som nybörjare på racer måste jag säga att cykla utför känns som det klart svåraste. Det går ju så sjukt fort! När det trillade iväg uppåt 45 km/h tyckte jag det började kännas ganska läskigt rent av. Eftersom jag därför bromsar mig ner för alla backar har
Som nybörjare på racer måste jag säga att cykla utför känns som det klart svåraste. Det går ju så sjukt fort! När det trillade iväg uppåt 45 km/h tyckte jag det började kännas ganska läskigt rent av. Eftersom jag därför bromsar mig ner för alla backar har
Quote from Rasmus Olsson on 17 June 2012, 15:17Sara, det är en vanesak att susa nedför i 50-60. Dock inte lika kul att vara i Jämtland och det springer över ett lämmeltåg.
Ligger du i en klunga, lär du få höra ganska snabbt att du ska trampa med driv nedför om du är först. Ligga och bromsa är stort t
Sara, det är en vanesak att susa nedför i 50-60. Dock inte lika kul att vara i Jämtland och det springer över ett lämmeltåg.
Ligger du i en klunga, lär du få höra ganska snabbt att du ska trampa med driv nedför om du är först. Ligga och bromsa är stort t
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 18:54Skal en bli god nedover, må en utfordre seg selv.
Litt grunleggende: Annpas farten før svingene etter din formåga. Fordel litt mer av vekten på forhjulet . Gjør svingbuen så stor som mulig. ( i gruppe må en holde sin linje)
Kropstyngden flyttes på ytter
Skal en bli god nedover, må en utfordre seg selv.
Litt grunleggende: Annpas farten før svingene etter din formåga. Fordel litt mer av vekten på forhjulet . Gjør svingbuen så stor som mulig. ( i gruppe må en holde sin linje)
Kropstyngden flyttes på ytter
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 00:30Med bra rull och lut går det fortare att segla ned än att trampa. Under GFNY i en av de långa och branta nedförsbackarna seglade jag om hela fältet framför i 75 blås, utan ett enda tramptag, medans många som jag passerade trampade som galningar. Kan inte
Med bra rull och lut går det fortare att segla ned än att trampa. Under GFNY i en av de långa och branta nedförsbackarna seglade jag om hela fältet framför i 75 blås, utan ett enda tramptag, medans många som jag passerade trampade som galningar. Kan inte