Quote from Funbeat user on 27 November 2006, 21:53Hej! det var många frågor det där, låt se... Dina gamla cyklar först: behåll farmors jonne av sentimentala skäl, aldrig fel, möjligen den 7-växlade, men den kommer aldrig att fungera i skogen pga fotbromsen, det är bara att glömma. Citybike kanske?
Sen då
Hej! det var många frågor det där, låt se... Dina gamla cyklar först: behåll farmors jonne av sentimentala skäl, aldrig fel, möjligen den 7-växlade, men den kommer aldrig att fungera i skogen pga fotbromsen, det är bara att glömma. Citybike kanske?
Sen då
Quote from Funbeat user on 28 November 2006, 11:07Per: Hade jag passerat Nisse utan att märka det kunde jag ju fortfarande leva i tron att jag slog honom rejält. Nu förtog det faktum att han körde runt på en damcykel det hela.
Per: Hade jag passerat Nisse utan att märka det kunde jag ju fortfarande leva i tron att jag slog honom rejält. Nu förtog det faktum att han körde runt på en damcykel det hela.
Quote from Christer Heinbäck on 28 November 2006, 11:18Förra året då jag cyklade Tjejvättern (9 mil) på min 7-växlade med fotbroms tog det mig 2,40. Hur lång tid tippar ni på att det tar mig o köra stora VR. Själv tror jag på 12-13 timmar.
Jag har som mål att genomföra VR. Tiden är inte det viktigaste iår. D
Förra året då jag cyklade Tjejvättern (9 mil) på min 7-växlade med fotbroms tog det mig 2,40. Hur lång tid tippar ni på att det tar mig o köra stora VR. Själv tror jag på 12-13 timmar.
Jag har som mål att genomföra VR. Tiden är inte det viktigaste iår. D
Quote from Nils Hylander on 28 November 2006, 11:54>Förra året då jag cyklade Tjejvättern (9 mil) på min 7-växlade med fotbroms tog det mig 2,40. Hur lång tid tippar ni på att det tar mig o köra stora VR. Själv tror jag på 12-13 timmar.
Svar: Inte illa, Tjejvättern på 2 tim och 40 min. på en sjuväxlad ho
>Förra året då jag cyklade Tjejvättern (9 mil) på min 7-växlade med fotbroms tog det mig 2,40. Hur lång tid tippar ni på att det tar mig o köra stora VR. Själv tror jag på 12-13 timmar.
Svar: Inte illa, Tjejvättern på 2 tim och 40 min. på en sjuväxlad ho
Quote from Fredrik Närenfors on 28 November 2006, 16:22Sandra. Med den tiden lär du ha goda chanser att bli bästa tjej på VR 🙂 Kolla igenom tiden igen så kanske du upptäcker nåt räknefel nånstans 🙂
Sandra. Med den tiden lär du ha goda chanser att bli bästa tjej på VR 🙂 Kolla igenom tiden igen så kanske du upptäcker nåt räknefel nånstans 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2006, 17:44Sandra! Bra jobbat om du klämt 90 km på 2,40 med en 7-växlad hoj som dessutom har framdämp. Jag körde ett lopp om 89 km på 2,50 i höstas och det fick jag slita lite för att få ihop. Då har jag ändå en hyggligt lätt racerhoj. Du tar ju säkert VR på under 1
Sandra! Bra jobbat om du klämt 90 km på 2,40 med en 7-växlad hoj som dessutom har framdämp. Jag körde ett lopp om 89 km på 2,50 i höstas och det fick jag slita lite för att få ihop. Då har jag ändå en hyggligt lätt racerhoj. Du tar ju säkert VR på under 1
Quote from Christer Heinbäck on 28 November 2006, 21:36he he... Blandade ihop tiderna med de andra tjejklassikerloppen 🙂
3.45 slutade tiden på, på Tjejvättern.
Depå Resultat
Start 09:46
Godegård 11:12
Borensberg 12:32
Mål 13:31
he he... Blandade ihop tiderna med de andra tjejklassikerloppen 🙂
3.45 slutade tiden på, på Tjejvättern.
Depå Resultat
Start 09:46
Godegård 11:12
Borensberg 12:32
Mål 13:31
Quote from Christian Strömberg on 29 November 2006, 10:33Huga vilken tur! Tänkte lägga ner hela sektionen. Hur f-n kunde du vara så snabb på en "skit"-cykel .-)
Nu är jag glad igen, tack för omräkningen. Nu kan jag se fram emot att möta upp o tampas med dig 🙂 Fast du var snabbare än jag så du får dra och jag
Huga vilken tur! Tänkte lägga ner hela sektionen. Hur f-n kunde du vara så snabb på en "skit"-cykel .-)
Nu är jag glad igen, tack för omräkningen. Nu kan jag se fram emot att möta upp o tampas med dig 🙂 Fast du var snabbare än jag så du får dra och jag
Quote from Christer Heinbäck on 1 December 2006, 12:52Nån som vet nåt om en sån här?
http://www.blocket.se/vi/9995636.htm?ca=7_s
Nån som vet nåt om en sån här?
Quote from Michael R on 1 December 2006, 22:11Sandra: om du ska köpa en MTB tycker jag du ska kolla in "Rippas köpguide" på Happymtb.org http://happymtb.org/forum/lasvart/index.php?cat=16&hide=0
Där kan du också läsa om tips i lite olika prisklasser som kunnigt folk rekommenderar.
Nishiki gör helt
Sandra: om du ska köpa en MTB tycker jag du ska kolla in "Rippas köpguide" på Happymtb.org http://happymtb.org/forum/lasvart/index.php?cat=16&hide=0
Där kan du också läsa om tips i lite olika prisklasser som kunnigt folk rekommenderar.
Nishiki gör helt