Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 20:01Tack för hjälpen, David!
Tack för hjälpen, David!
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 20:39Citat från Velo.se 1998 Stå och trycka med tummen på däcket som en del gör är Hedenhös. Du kan aldrig känna om det är 6 eller 8 kg. Punkarisken minskar – cykeln blir mer lättrullad vilket kan vara skönt när man skall hänga med cykelpolarna i backarna. Man
Citat från Velo.se 1998 Stå och trycka med tummen på däcket som en del gör är Hedenhös. Du kan aldrig känna om det är 6 eller 8 kg. Punkarisken minskar – cykeln blir mer lättrullad vilket kan vara skönt när man skall hänga med cykelpolarna i backarna. Man
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 08:20"Fan var inte dum."
Mycket möjligt att jag är dum i hela huvudet. Men helt ärligt förstod jag inte vad du menade med
" Tubdäck med 7 kg har en benägenhet att svälla."
Detta har jag aldrig upplevt med ett däck som bara har 7 kg. Jag skulle inte cykla på
"Fan var inte dum."
Mycket möjligt att jag är dum i hela huvudet. Men helt ärligt förstod jag inte vad du menade med
" Tubdäck med 7 kg har en benägenhet att svälla."
Detta har jag aldrig upplevt med ett däck som bara har 7 kg. Jag skulle inte cykla på
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 09:34En annan anledning till att inte lufta däcken kan vara att man lättare upptäcker eventuella pyspunkor. Märker jag att det är dåligt med luft i däcket när cykeln stått källaren några dagar så är det dags att göra noggrannare kontroll.
En annan anledning till att inte lufta däcken kan vara att man lättare upptäcker eventuella pyspunkor. Märker jag att det är dåligt med luft i däcket när cykeln stått källaren några dagar så är det dags att göra noggrannare kontroll.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 10:40--
Men på jobbet tycker dom att jag är tämligen humorlös, konstigt
--Hmmm ... nu har vi fått en ledtråd ... vilken minister eller fd minister kan han vara?
Jag har en kandidat, men jag vill inte nämna "honom". Då skulle vi försvinna på en partipolitis
--
Men på jobbet tycker dom att jag är tämligen humorlös, konstigt
--
Hmmm ... nu har vi fått en ledtråd ... vilken minister eller fd minister kan han vara?
Jag har en kandidat, men jag vill inte nämna "honom". Då skulle vi försvinna på en partipolitis
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 10:46Nej tyvärr så är jag inte den du tro.
Jag jobbar inte som politiker. Jag jobbar för dom, alla oavsett partitillhörighet, eller rättare sagt så är jag en bricka i deras inkomponenta spel i EU. Men det är min bedömning och fö en annan sak det. Att dom är
Nej tyvärr så är jag inte den du tro.
Jag jobbar inte som politiker. Jag jobbar för dom, alla oavsett partitillhörighet, eller rättare sagt så är jag en bricka i deras inkomponenta spel i EU. Men det är min bedömning och fö en annan sak det. Att dom är
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:46Kan det være militær politiets skole. ???? Synes det lukter krutt å kuler her.
Kan det være militær politiets skole. ???? Synes det lukter krutt å kuler her.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 15:47Nu börjar det likna något.
Ja, jag är officer och ja, jag har utbildat Poliser. Dock inte i batong viftning. Det finns de som är bättre på det än vad jag är. Således inte "ordningspoliser", utan lite andra "snubbar", om vi säger så 😉
Vänligen.
P.
Nu börjar det likna något.
Ja, jag är officer och ja, jag har utbildat Poliser. Dock inte i batong viftning. Det finns de som är bättre på det än vad jag är. Således inte "ordningspoliser", utan lite andra "snubbar", om vi säger så 😉
Vänligen.
P.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 16:00" utan lite andra "snubbar"
Ikke bare lukter det kuler å krutt, men også Hemlige Tjenester.
" utan lite andra "snubbar"
Ikke bare lukter det kuler å krutt, men også Hemlige Tjenester.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 16:24Hade du jouren 28/2-1986?
Hade du jouren 28/2-1986?