Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 16:40Säger "Aventinus" dig något? (apropå det där med EU)
Säger "Aventinus" dig något? (apropå det där med EU)
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 16:58"Hade du jouren 28/2-1986?"
Helt ärligt så spelar det inte någon roll. Men Nä. Vi /jag gick av den 27/2 . Fundera på det du. Det har jag gjort sedan jag klev av på centralen en lördagsmorgon i ett S-holm som aldrig blir sig like efter den natten.
Och ne
"Hade du jouren 28/2-1986?"
Helt ärligt så spelar det inte någon roll. Men Nä. Vi /jag gick av den 27/2 . Fundera på det du. Det har jag gjort sedan jag klev av på centralen en lördagsmorgon i ett S-holm som aldrig blir sig like efter den natten.
Och ne
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 17:42KP kan ju inte veta att vi gick av då.
Men mulighvis hans oppdragsgiver. ( PKK el. USA el. Mossad)
Så er tråden fulstendig avsporet.
KP kan ju inte veta att vi gick av då.
Men mulighvis hans oppdragsgiver. ( PKK el. USA el. Mossad)
Så er tråden fulstendig avsporet.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 17:48va då? Handlade tråden inte om "hot air"?
va då? Handlade tråden inte om "hot air"?
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 08:02"Aventinus"
O Ja. ÖL 😉 Och nu tror jag vi varit tillräckligt OT i denna tråden.
Vänligen.
P.
"Aventinus"
O Ja. ÖL 😉 Och nu tror jag vi varit tillräckligt OT i denna tråden.
Vänligen.
P.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 08:12Har inte läst svaren, men tubdäcken på min pappas rejser exploderade när han pumpat däcken och ställt ut cykel på balkongen en varm sommardag. Det här var på 80-talet.
Allmänna gaslagen hade förklarat det...men det tänkte man inte på.
Har inte läst svaren, men tubdäcken på min pappas rejser exploderade när han pumpat däcken och ställt ut cykel på balkongen en varm sommardag. Det här var på 80-talet.
Allmänna gaslagen hade förklarat det...men det tänkte man inte på.