Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 11:51När jag är ute och kör med hela familjen i vår Ford S-Max brukar jag (ibland) hälsa på andra Ford S-Max-förare. Bara för att tonåringarna i bilen, och frun också för den delen, tycker att det är jättelöjligt och superpinsamt.
🙂
När jag är ute och kör med hela familjen i vår Ford S-Max brukar jag (ibland) hälsa på andra Ford S-Max-förare. Bara för att tonåringarna i bilen, och frun också för den delen, tycker att det är jättelöjligt och superpinsamt.
🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 22:50Cyklister utan hjälm är troligen kortlivade, det är onödigt att bekanta sig med dem för man blir så ledsen när de spräcker skallen på en trottoarkant.
Har du provat att springa i en närbelägen cykelklubbs tröja? De är helt ok även för löpträning, dessut
Cyklister utan hjälm är troligen kortlivade, det är onödigt att bekanta sig med dem för man blir så ledsen när de spräcker skallen på en trottoarkant.
Har du provat att springa i en närbelägen cykelklubbs tröja? De är helt ok även för löpträning, dessut
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 07:28Intressant det där med tröjan Tiina 🙂
Brukar du bekanta dig med bilister? Rent statistiskt blir de ju ännu mer kortlivade än cyklister utan hjälm..
Intressant det där med tröjan Tiina 🙂
Brukar du bekanta dig med bilister? Rent statistiskt blir de ju ännu mer kortlivade än cyklister utan hjälm..
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 10:07Hej David!
Hej David!