Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nersnack före och efter lopp är också en konst. 🙂

Herreguuuu vad du satte spiken på huvudet Lasse...I ett normalt omklädningsrum inför en mara kan man få allehanda diagnoser i sina öron. Skadad häl, svininfluensan, benhinnorna (igen!), löparknä som kommit åter, bristning i tofalus inquitis, svarta tånagl

Håller med Kjelle. Men samtidigt undrar jag vilka omklädningsrum han besöker? Mensvärk...

Haha Leffe...får väl erkänna att jag tjyvlyssnat lite genom väggen då...ehe!?

Vid tävling tycker jag att man ska ta med sekunder, men vid träning känns det onödigt. Det brukar alltid bli bra i slutänden om man justerar både upp och ner. Framför allt är det vad du personligen känner är bäst för dig, vad vill du få fram av din tränin

När man tränar vet man ju ändå ofta inte hur långt man sprungit ... iaf i mitt fall. Jag hoppas att banan är korrekt mätt (och skyltad) eller att jag mätt rätt på kartan.

Intressanta åsikter.Anledningen till tråden är att just i vardagssnacket svara på frågan "hur snabbt gick det på tävlingen" från grannar, jobbarkomisar etc. För min egen del tycker jag Johannas reflektion funkar för mig. Beror på vem man talar med: För tr

Fast Anders, man skriver 1:31:15.192 eller möjligen komma före decimalerna.

Ja, ja det e mycket att hålla reda på 😉