Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 09:38jag blev oxå sugen på en ny tävling ( tror det var debut i söndags) dock kollade och såg att Sala den där 1/3 är fulltecknad...
Nennie - du inspirerar - har du en motor i din våtdräkt eller??? 🙂
jag blev oxå sugen på en ny tävling ( tror det var debut i söndags) dock kollade och såg att Sala den där 1/3 är fulltecknad...
Nennie - du inspirerar - har du en motor i din våtdräkt eller??? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 09:45Stockholm Musikertriathlon är på söndag om man är tävlingssugen!
https://www.facebook.com/musikertriathlon?sk=infoFast man måste förstås vara musiker för att få delta, det blir dopingkontroll om man hamnar på prispallen då man måste bevisa att man verk
Stockholm Musikertriathlon är på söndag om man är tävlingssugen!
https://www.facebook.com/musikertriathlon?sk=info
Fast man måste förstås vara musiker för att få delta, det blir dopingkontroll om man hamnar på prispallen då man måste bevisa att man verk
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 10:48@flindra Kul tävling!! Ska nog kunna damma av trumpeten och lira lite. Synd att man inte måste spela under tiden man cyklar - kunde varit intressant att se dom som är harpister, tubaister och slagverkare annars 😉
@flindra Kul tävling!! Ska nog kunna damma av trumpeten och lira lite. Synd att man inte måste spela under tiden man cyklar - kunde varit intressant att se dom som är harpister, tubaister och slagverkare annars 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 11:23Hehe, själv spelar jag fiol och är tacksam att man inte behöver utöva musiken under själva tävlingen. Det skulle nog bli lite väl "spännande". Särskilt som stråken kostar mer än cykeln. :-O
Hehe, själv spelar jag fiol och är tacksam att man inte behöver utöva musiken under själva tävlingen. Det skulle nog bli lite väl "spännande". Särskilt som stråken kostar mer än cykeln. :-O
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 13:37Åh missar musikertriathlon för vi spelar just den eftermiddagen, vi skulle ha haft ett sjukt starkt lag av trombonister 🙂 Det borde vara konsertförbud den dagen!
Åh missar musikertriathlon för vi spelar just den eftermiddagen, vi skulle ha haft ett sjukt starkt lag av trombonister 🙂 Det borde vara konsertförbud den dagen!
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 13:39Jan-Erik Ramström:
Feedbacken kom från mig. 🙂Bra, enkel och rak simbana som sagt. Tydliga stora gula bojar, men jag skulle gärna se fler småbojar mellan de stora på motljusbenet. Jag kunde inte se nästa boj hela tiden, utan fick följa vevande armar. V
Jan-Erik Ramström:
Feedbacken kom från mig. 🙂
Bra, enkel och rak simbana som sagt. Tydliga stora gula bojar, men jag skulle gärna se fler småbojar mellan de stora på motljusbenet. Jag kunde inte se nästa boj hela tiden, utan fick följa vevande armar. V
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 16:50Jan-Erik,
Tyckte simningen var väldans bra, stora bojar. Byt helst inte ut vädret.
Blev dock förvirrad av kanotisten på slutet, trodde att nån hade förvirrat sig in på området och ville förbi - man hade liksom redan sikte på målet. Kanske nåt man lär si
Jan-Erik,
Tyckte simningen var väldans bra, stora bojar. Byt helst inte ut vädret.
Blev dock förvirrad av kanotisten på slutet, trodde att nån hade förvirrat sig in på området och ville förbi - man hade liksom redan sikte på målet. Kanske nåt man lär si
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 10:25En fråga till er som körde och som hade cykeldator - hur lång sträcka mätte ni cykelbanan till? Ett skäl till att AXA-banan anses snabb är ju förutom att cyklingen är hyggligt lättcyklad att den även är något kortare än 40 km (vilket är fullt i enlighet m
En fråga till er som körde och som hade cykeldator - hur lång sträcka mätte ni cykelbanan till? Ett skäl till att AXA-banan anses snabb är ju förutom att cyklingen är hyggligt lättcyklad att den även är något kortare än 40 km (vilket är fullt i enlighet m
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 10:42Jag tror du gena Stefan 😉
Jag tror du gena Stefan 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 12:53Jag körde sprinten och landade på strax över 19 km.
Jag körde sprinten och landade på strax över 19 km.