Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:27I synnerhet de längsta övergångarna in efter simning och cykling såg jag till att gå den väg jag tänkte ta mig under tiden före start och såg till att jag visste vilket ställ min cykel stod i. Det var inga problem att hitta sedan. Jag har lite svårt att s
I synnerhet de längsta övergångarna in efter simning och cykling såg jag till att gå den väg jag tänkte ta mig under tiden före start och såg till att jag visste vilket ställ min cykel stod i. Det var inga problem att hitta sedan. Jag har lite svårt att s
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:34Vet inte hur jag ska säga det här utan att låta elak men...var det du som just skrev detta? 😀
"alla kanske inte förstod att man måste förbereda sig lite och inte bara komma dit och starta"
Skämt åsido så tror jag säkert det har med den stora delen rook
Vet inte hur jag ska säga det här utan att låta elak men...var det du som just skrev detta? 😀
"alla kanske inte förstod att man måste förbereda sig lite och inte bara komma dit och starta"
Skämt åsido så tror jag säkert det har med den stora delen rook
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:38Jag förstår vad du menar, men mentalt förberedd för hur jag skulle agera var jag nog hyfsat väl ändå. De praktiska detaljerna innan och det där med att träna var det kanske lite mer si och så med. På plats var det nog ingenting som klickade på det viset.
Jag förstår vad du menar, men mentalt förberedd för hur jag skulle agera var jag nog hyfsat väl ändå. De praktiska detaljerna innan och det där med att träna var det kanske lite mer si och så med. På plats var det nog ingenting som klickade på det viset.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:41Nej jag förstår hur du menar också, det var bara en rolig kommentar från rätt person i sammanhanget. 😉
Nej jag förstår hur du menar också, det var bara en rolig kommentar från rätt person i sammanhanget. 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:41Tja, de jag såg som sprang fel var i tävlingsklass. 😛
Intressant Leif. Det var väl mulet? Jag har övat mycket frisim ute och jämför dessutom med Kalmar sprint då det var rätt rejäla vågor (så höga att man inte kunde se några bojar alls). Allt beror väl
Tja, de jag såg som sprang fel var i tävlingsklass. 😛
Intressant Leif. Det var väl mulet? Jag har övat mycket frisim ute och jämför dessutom med Kalmar sprint då det var rätt rejäla vågor (så höga att man inte kunde se några bojar alls). Allt beror väl
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:45Det var inte ett dugg mulet när jag simmade i alla fall, en gnistrande sol rätt in i ögonen till vändningen.
Det var inte ett dugg mulet när jag simmade i alla fall, en gnistrande sol rätt in i ögonen till vändningen.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:51hur mentalt förberedd man är så kan man missa..glömde först nummerlappen
hur mentalt förberedd man är så kan man missa..glömde först nummerlappen
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 20:01Jo förtusan, men jag tror inte att det hade hjälpt med skyltar.
Jo förtusan, men jag tror inte att det hade hjälpt med skyltar.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 20:21Fredrik, simglasögon med solskydd till nästa år är ett tips. Alternativt kan man täcka över hela Djurgårdsbrunnsviken för att slippa solen/regnet? Bygga vågbrytare, klippa sjögräset och temperera vattnet? Rita linjer längs bottnen? Blir liksom lite mer ba
Fredrik, simglasögon med solskydd till nästa år är ett tips. Alternativt kan man täcka över hela Djurgårdsbrunnsviken för att slippa solen/regnet? Bygga vågbrytare, klippa sjögräset och temperera vattnet? Rita linjer längs bottnen? Blir liksom lite mer ba
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 20:34Ja, det var ju inte att det var svårt att hitta :-). Faktum är att jag hade visst solskydd, men det var alldeles för svagt under omständigheterna och eftersom jag bröstsimmade andades jag framåt så jag fick det i ögonen hela tiden vilket gjorde det lite b
Ja, det var ju inte att det var svårt att hitta :-). Faktum är att jag hade visst solskydd, men det var alldeles för svagt under omständigheterna och eftersom jag bröstsimmade andades jag framåt så jag fick det i ögonen hela tiden vilket gjorde det lite b