Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 20:56Mötte idag en kille på Kungsbron som kom i löparskor och svarta tights. Såg riktigt vältränad ut. Han hade armen i mitella och stort förband runt huvud och ena ögat såg förfärligt ut... riktigt illa. Funderade direkt på om det var killen som vurpade igår
Mötte idag en kille på Kungsbron som kom i löparskor och svarta tights. Såg riktigt vältränad ut. Han hade armen i mitella och stort förband runt huvud och ena ögat såg förfärligt ut... riktigt illa. Funderade direkt på om det var killen som vurpade igår
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 21:17Det där med att hitta rätt. Självklart ens eget ansvar, men efter simningen var i alla fall jag så yr att jag virrade till så till den grad att jag kom på fel område (den nedre istället för den övre). Där fanns inte mina referenspunkter så jag blev helt s
Det där med att hitta rätt. Självklart ens eget ansvar, men efter simningen var i alla fall jag så yr att jag virrade till så till den grad att jag kom på fel område (den nedre istället för den övre). Där fanns inte mina referenspunkter så jag blev helt s
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 22:13jag var oxå "snurrig" efter simningen & det måste ha sett roligt ut med zigzag mot cyklingen!
kanon kul lopp och är redan inställd på att vara med nästa år.
Vda gäller rookies - jag var en av dem.. dock hade haft tur att var med SCTs inforkvällar innan
jag var oxå "snurrig" efter simningen & det måste ha sett roligt ut med zigzag mot cyklingen!
kanon kul lopp och är redan inställd på att vara med nästa år.
Vda gäller rookies - jag var en av dem.. dock hade haft tur att var med SCTs inforkvällar innan
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 22:58Angående vägval och att hitta rätt så var det funktionärerna som sabbade min plan. Jag var där i god tid och hade full koll på vart jag skulle ta vägen. Hade t o m frågat en funktionär om jag skulle kunna springa den väg jag ville, i mitt fall längs vänst
Angående vägval och att hitta rätt så var det funktionärerna som sabbade min plan. Jag var där i god tid och hade full koll på vart jag skulle ta vägen. Hade t o m frågat en funktionär om jag skulle kunna springa den väg jag ville, i mitt fall längs vänst
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 00:29@flindra $, det var iaf rejält solljus när jag simmade. Jag hade svårt att se de STORA gula bojarna.... på håll ...... Jag tyckte det var svårnavigerat och jag simmade därför i böj några gånger = onödigt långt. Vilket jag aldrig upplevt förut, varken und
@flindra $, det var iaf rejält solljus när jag simmade. Jag hade svårt att se de STORA gula bojarna.... på håll ...... Jag tyckte det var svårnavigerat och jag simmade därför i böj några gånger = onödigt långt. Vilket jag aldrig upplevt förut, varken und
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 08:35Som delaktig i utläggningen av simbanan och sittande mitt i, så frågade jag en del som efter loppet var nere vid bryggan och badade hur simningen var
och jag fick mest beröm men det var flera som upplevde svårigheterna i motljuset.
Vi får se om det går at
Som delaktig i utläggningen av simbanan och sittande mitt i, så frågade jag en del som efter loppet var nere vid bryggan och badade hur simningen var
och jag fick mest beröm men det var flera som upplevde svårigheterna i motljuset.
Vi får se om det går at
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 08:40Jag tyckte det var bra med kanotisten som visade vart man skulle efter den sista stora gula bojen.
Jag tyckte det var bra med kanotisten som visade vart man skulle efter den sista stora gula bojen.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 09:08@Flindra och Shamala:
Oj tack vad rörd jag blev. Kanske ska sluta vara missnöjd och istället suga åt mig av era ord. För de värmde verkligen!Så här ytterligare några dagar senare önskar jag att jag hade ett triathlon till inplanerat, typ NU! Fasiken att
@Flindra och Shamala:
Oj tack vad rörd jag blev. Kanske ska sluta vara missnöjd och istället suga åt mig av era ord. För de värmde verkligen!
Så här ytterligare några dagar senare önskar jag att jag hade ett triathlon till inplanerat, typ NU! Fasiken att
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 09:29@Nennie: Tjörn i helgen?!?
@Nennie: Tjörn i helgen?!?
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 09:32Kan tyvärr inte har tre kalas inbokade (varav ena är dotterns) och sen är hösten sprängfylld med div. aktiviteter
Kan tyvärr inte har tre kalas inbokade (varav ena är dotterns) och sen är hösten sprängfylld med div. aktiviteter