Quote from Guest on 23 March 2012, 12:52-
-
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 13:02Härligt! Grattis!
Jag tror att alla simmare uppelver liknande platåer. Det gäller att ta vara på när man hittar den och försöka minnas hur det "ska kännas" när de svårare passen komer framöver.
Härligt! Grattis!
Jag tror att alla simmare uppelver liknande platåer. Det gäller att ta vara på när man hittar den och försöka minnas hur det "ska kännas" när de svårare passen komer framöver.
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 13:12Gott.
Jag tror det är viktigt att ibland pusha (fast du behövde kanske inte göra det idag) sig att simma lite längre än man egentligen orkar/kan.
På så sätt vet man om att man faktiskt klarar det och det gör det vanliga simmandet lättare
Gott.
Jag tror det är viktigt att ibland pusha (fast du behövde kanske inte göra det idag) sig att simma lite längre än man egentligen orkar/kan.
På så sätt vet man om att man faktiskt klarar det och det gör det vanliga simmandet lättare
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 13:41Grattis Iceman! Kul!
Grattis Iceman! Kul!
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 13:44Bra Ice Man. Kul att läsa.
Att klara 10x100 + en 200-ing efter att legat på 50-75 m som max är stort.
Bra Ice Man. Kul att läsa.
Att klara 10x100 + en 200-ing efter att legat på 50-75 m som max är stort.
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 21:13Visst är det häftigt när man helt plötsligt kan! Allt faller på plats,liksom. Jag har precis också kommit över den där tröskeln. Jag har simmat 1500 meter med bara korta pauser mellan varje hundring. Det tog 2 år för mig också, med ett väldans kämpande.
Visst är det häftigt när man helt plötsligt kan! Allt faller på plats,liksom. Jag har precis också kommit över den där tröskeln. Jag har simmat 1500 meter med bara korta pauser mellan varje hundring. Det tog 2 år för mig också, med ett väldans kämpande.
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 21:25Wow..har lärt mig crawla i en 25 meters bassäng och det var ca sex månaders sedan jag var i en bassäng....ojoj vad man kommer ihåg...och vad man har glömt haha.
Är van att simma i en 25 meters bassäng...dagens bassäng var 50 meter ... huga va långt det va
Wow..har lärt mig crawla i en 25 meters bassäng och det var ca sex månaders sedan jag var i en bassäng....ojoj vad man kommer ihåg...och vad man har glömt haha.
Är van att simma i en 25 meters bassäng...dagens bassäng var 50 meter ... huga va långt det va
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 22:28Snyggt jobbat Iceman.
Min förra kändes ok. Nytt pers på hundringen i alla fall.
Jag har gått med i en triathlonklubb och deras simträning gör definitivt underverk. Jag känner mig otroligt mycket tryggare i vattnet, kan andas på båda sidorna och jag kan e
Snyggt jobbat Iceman.
Min förra kändes ok. Nytt pers på hundringen i alla fall.
Jag har gått med i en triathlonklubb och deras simträning gör definitivt underverk. Jag känner mig otroligt mycket tryggare i vattnet, kan andas på båda sidorna och jag kan e
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 12:13Marie det är bara att fortsätta öva så kommer det. Jag måste samtidigt säga att jag har fått mycket tips på det här forumet som hjälpt så tack så mycket ingen nämnd ingen glömd 😉
Marie det är bara att fortsätta öva så kommer det. Jag måste samtidigt säga att jag har fått mycket tips på det här forumet som hjälpt så tack så mycket ingen nämnd ingen glömd 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 13:01Härligt med positiva kommentarer 😀
(t+) (t+) (t+)
Härligt med positiva kommentarer 😀
(t+) (t+) (t+)