Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 15:04Måste få marknadsföra Total Immersion lite här efter helgens kurs som var i Örebro. Testa det!
Innan klarade jag 50 meter hyfsat, blev blå i ansiktet efter 75. Nu går allting så sjuuukt mycket lättare och det känns verkligen som jag har hittat lugnet, fl
Måste få marknadsföra Total Immersion lite här efter helgens kurs som var i Örebro. Testa det!
Innan klarade jag 50 meter hyfsat, blev blå i ansiktet efter 75. Nu går allting så sjuuukt mycket lättare och det känns verkligen som jag har hittat lugnet, fl
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 16:36Mikaela det ena ger det andra, när man får till känslan och blir avslappnad i vattnet, då orkar man längre sträcka också. 😉
Mikaela det ena ger det andra, när man får till känslan och blir avslappnad i vattnet, då orkar man längre sträcka också. 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 18:30Det låtar så bekant....hmmmm kanske eftersom det är samma råd du har fått från alla andra här. Vad glad jag är att det tog bara ett år att sjunka in;)
Det låtar så bekant....hmmmm kanske eftersom det är samma råd du har fått från alla andra här. Vad glad jag är att det tog bara ett år att sjunka in;)
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 18:40Ryan det är en sak att veta HUR man skall göra, sen skall man lära sig att göra det också. 😉
Ryan det är en sak att veta HUR man skall göra, sen skall man lära sig att göra det också. 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 22:30Så är det definitivt.
Jag vet exakt hur jag ska göra med benen, men det bli inte rätt ändå.Ett hett tips är definitivt att bli filmad, gärna under vatten.
Innan jag såg hur mina ben uppförde sig under vattnet så var jag övertygad om att jag hade en be
Så är det definitivt.
Jag vet exakt hur jag ska göra med benen, men det bli inte rätt ändå.
Ett hett tips är definitivt att bli filmad, gärna under vatten.
Innan jag såg hur mina ben uppförde sig under vattnet så var jag övertygad om att jag hade en be
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 12:04Ännu ett bra träningspass. Körde 10x100 teknik, sen 10x50 fart, sedan ett par längders avbad. Sedan var jag så nöjd att jag gick upp. Man ska sluta när det går som bäst 😉
Ännu ett bra träningspass. Körde 10x100 teknik, sen 10x50 fart, sedan ett par längders avbad. Sedan var jag så nöjd att jag gick upp. Man ska sluta när det går som bäst 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 12:44Man ska sluta när man kört klart sitt pass.
Man ska sluta när man kört klart sitt pass.
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 22:48Jättebra klarade mycket mer än tidigare. Medley trappan var rolig. Nöjd med allt. Nöjd med hela dagen jag mår så bra det var 5 år sedan jag var så här pigg.
Jättebra klarade mycket mer än tidigare. Medley trappan var rolig. Nöjd med allt. Nöjd med hela dagen jag mår så bra det var 5 år sedan jag var så här pigg.
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 09:56Började crawla kring årsskiftet. Knappt 25 m då, sedan flämtandning. Igår simmade jag 30min. Fick en spontan kommentar från en ung man som jag delade banan med: "vad bra det ser ut. Vilken jäkla kondition du har, blir du aldrig trött???"...Kan ni tänka er
Började crawla kring årsskiftet. Knappt 25 m då, sedan flämtandning. Igår simmade jag 30min. Fick en spontan kommentar från en ung man som jag delade banan med: "vad bra det ser ut. Vilken jäkla kondition du har, blir du aldrig trött???"...Kan ni tänka er
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 12:04da
da