Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 12:53Voltvändningar står högt upp på min önskelista att vilja lära mig. Men jag tycker det är pinsamt att öva på eftersom jag tycker det ser så fånigt ut när någon som inte kan voltvändningar försöker sig på det. 😉
Voltvändningar står högt upp på min önskelista att vilja lära mig. Men jag tycker det är pinsamt att öva på eftersom jag tycker det ser så fånigt ut när någon som inte kan voltvändningar försöker sig på det. 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 14:03Det finns en tid och plats för voltvändningar - ofta är det inte när man delar bassängen med flera andra ...
Det finns en tid och plats för voltvändningar - ofta är det inte när man delar bassängen med flera andra ...
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 15:13Jag brukar också öva voltvändningar, men jag gör det alltid i barnbassängen. På djupa delen är vattnet midjedjupt så det är idealiskt för att träna. Nästan ingen simmar där heller på motionstiderna.
Jag brukar också öva voltvändningar, men jag gör det alltid i barnbassängen. På djupa delen är vattnet midjedjupt så det är idealiskt för att träna. Nästan ingen simmar där heller på motionstiderna.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 17:23Jo man får passa på att öva när ingen ser 😉 Voltvändningar ser snyggt ut när de som kan det gör det, men när amatörer försöker sig på voltvändningar ser det mest ut som ett pinsamt försök till att se "proffsig" ut. 😉
Jo man får passa på att öva när ingen ser 😉 Voltvändningar ser snyggt ut när de som kan det gör det, men när amatörer försöker sig på voltvändningar ser det mest ut som ett pinsamt försök till att se "proffsig" ut. 😉
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2012, 17:53Om man är trygg i sig själv bryr man sig inte om hur andra tycker man ser ut då man övar på voltvändningar. Man vet ju varför man gör det! Det räcker!
Om man är trygg i sig själv bryr man sig inte om hur andra tycker man ser ut då man övar på voltvändningar. Man vet ju varför man gör det! Det räcker!
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 18:32Jag har försökt mig på att simma fjärilssim ett par ggr och detta måste verkligen ha varit en skrattretande syn. 😉
Jag har försökt mig på att simma fjärilssim ett par ggr och detta måste verkligen ha varit en skrattretande syn. 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 19:45Jag var mer inne på att voltvändningar, liksom ryggsim, är lite riskabelt i motionsbassängen.
Jag var mer inne på att voltvändningar, liksom ryggsim, är lite riskabelt i motionsbassängen.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 20:14Ice man, det är vid sådana tillfällen det är bra att du har en glest besökt simhall och med aktiva simmare i antal som kan räknas på ena handens fingrar (har du själv berättat). Vem förstår då av dem vad det var du misslyckades med?
Ice man, det är vid sådana tillfällen det är bra att du har en glest besökt simhall och med aktiva simmare i antal som kan räknas på ena handens fingrar (har du själv berättat). Vem förstår då av dem vad det var du misslyckades med?
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 11:53Gårdagens pass kändes lite småsegt. Inte full energi i kroppen. Orkade iaf en 6-7 hundringar men sedan blev det mest 50:or.
Gårdagens pass kändes lite småsegt. Inte full energi i kroppen. Orkade iaf en 6-7 hundringar men sedan blev det mest 50:or.