Quote from Guest on 26 October 2007, 21:13Jag är en riktig boknörd och letar nu efter bra böcker om långdistanslöpning att läsa under mörka vinterkvällar. 🙂
Några tips ??
Jag är en riktig boknörd och letar nu efter bra böcker om långdistanslöpning att läsa under mörka vinterkvällar. 🙂
Några tips ??
Quote from Funbeat user on 26 October 2007, 21:23Har du några redan?
Har du några redan?
Quote from Funbeat user on 26 October 2007, 21:46Nej, på det här området är jag helt "ren".
Nej, på det här området är jag helt "ren".
Quote from ellen olsson on 26 October 2007, 21:50- "Ultramarathon Man", Dean Karnazes
- "Running Through the Wall: Personal Encounters with the Ultramarathon", Neal Jamison
- "Extreme Running", Sir Ranulph Fiennes
- "Feet in the Clouds: A Tale of Fell-Running and Obsession", Richard Askwith
- "Ultramarathon Man", Dean Karnazes
- "Running Through the Wall: Personal Encounters with the Ultramarathon", Neal Jamison
- "Extreme Running", Sir Ranulph Fiennes
- "Feet in the Clouds: A Tale of Fell-Running and Obsession", Richard Askwith
Quote from Funbeat user on 26 October 2007, 21:51Lånade Stora Löparboken av Hans Wiktorson i samarbete med Runners World på biblan. Tycker den kan var kul att bläddra i. Annars såg jag en någorlunda tjock bok från IFORM som kostade 49 kronor på coop. Vet inte hur bra den är men den var ju billig i alla
Lånade Stora Löparboken av Hans Wiktorson i samarbete med Runners World på biblan. Tycker den kan var kul att bläddra i. Annars såg jag en någorlunda tjock bok från IFORM som kostade 49 kronor på coop. Vet inte hur bra den är men den var ju billig i alla
Quote from Johan T on 26 October 2007, 21:51"Stora Löparboken" av Hans Wiktorson
"Stora Löparboken" av Hans Wiktorson
Quote from Lars Mörrby on 27 October 2007, 11:09Jonas Coltings "Jag vill bara se bra ut naken" är rätt underhållande. Mycket kul fakta och exempel på vad kroppen kan klara. Men väldigt tunn. Kostar dock bara 39 kronor på adlibris.
Sedan gillar jag Chi Running av Danny Dreyer, men det är kanske mer löp
Jonas Coltings "Jag vill bara se bra ut naken" är rätt underhållande. Mycket kul fakta och exempel på vad kroppen kan klara. Men väldigt tunn. Kostar dock bara 39 kronor på adlibris.
Sedan gillar jag Chi Running av Danny Dreyer, men det är kanske mer löp
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 11:19Philip Maffetone
Sök honom på nätet t.ex denna:
http://www.amazon.com/Maffetone-Method-Holistic-Low-Stress-Exceptional/dp/0071343318Colting´s bok bygger mycket på Maffetone, vars grundläggande lågpulsträning praaktiseras av väldigt många långdistanslöpa
Philip Maffetone
Sök honom på nätet t.ex denna:
Colting´s bok bygger mycket på Maffetone, vars grundläggande lågpulsträning praaktiseras av väldigt många långdistanslöpa
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 11:22Här kan Maffetones´s böcker köpas hos BOKUS
http://www.bokus.com/cgi-bin/book_search.cgi?rewrite=no&FAST=maffetone&FAST_VALUE=B_GLOBAL&x=13&y=7
Här kan Maffetones´s böcker köpas hos BOKUS
http://www.bokus.com/cgi-bin/book_search.cgi?rewrite=no&FAST=maffetone&FAST_VALUE=B_GLOBAL&x=13&y=7
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 11:24Tack tack för alla tips, här ska beställas böcker 😀
Tack tack för alla tips, här ska beställas böcker 😀