Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 11:25så taskigt att fresta en bokmal med köpstopp.
löpteknik är så intresant
så taskigt att fresta en bokmal med köpstopp.
löpteknik är så intresant
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 12:16Tim Noakes: Lore of Running - en bok på mer än 900 sidor så den räcker väl några kvällar 🙂
Tim Noakes: Lore of Running - en bok på mer än 900 sidor så den räcker väl några kvällar 🙂
Quote from ellen olsson on 27 October 2007, 12:33Noakes bok är väl inte direkt en bok om långdistanslöpning men om man har ett någorlunda seriöst intresse av löpning eller träning i största allmänhet så är den ett måste!
Överhuvudtaget så har Human Kinetics många riktigt bra böcker - inte helt sällan de
Noakes bok är väl inte direkt en bok om långdistanslöpning men om man har ett någorlunda seriöst intresse av löpning eller träning i största allmänhet så är den ett måste!
Överhuvudtaget så har Human Kinetics många riktigt bra böcker - inte helt sällan de
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 12:54Då får den hamna högst upp på min lista, Fredrik (t+)
Då får den hamna högst upp på min lista, Fredrik (t+)
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 14:48Going long, med Joe Friel & Gordon Byrn . Detta är en fantastisk bok om långdistans, främst inriktad på ironman triathlon. Behandlar alla aspekter av denna fantastiska form av livsstil 😉
Going long, med Joe Friel & Gordon Byrn . Detta är en fantastisk bok om långdistans, främst inriktad på ironman triathlon. Behandlar alla aspekter av denna fantastiska form av livsstil 😉
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 20:46Maffetone verkar vara en skön lirare. Beställde just hans bok samt "Lore of running". Tack för alla tips.
Maffetone verkar vara en skön lirare. Beställde just hans bok samt "Lore of running". Tack för alla tips.
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 20:49Maffetone kör ett koncept, kan man säga. Jag har kört valda delar av det och är väldigt nöjd med resultatet.
Maffetone kör ett koncept, kan man säga. Jag har kört valda delar av det och är väldigt nöjd med resultatet.
Quote from Funbeat user on 2 November 2007, 12:42Var hittar jag stora löparboken, har sök på nätet men ej hittat boken.
Var hittar jag stora löparboken, har sök på nätet men ej hittat boken.
Quote from Pelle Winbladh on 2 November 2007, 12:54Runners World
Box 22559, 104 22 Stockholm
Tel: 08-545 535 30
Runners World
Box 22559, 104 22 Stockholm
Tel: 08-545 535 30
Quote from Funbeat user on 2 November 2007, 13:04Jag hittade den på biblioteket 🙂
Jag hittade den på biblioteket 🙂